پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، چند روزی است که خبر فوت راننده یک خودروی شوتی که اهل شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر بوده در شبکه‌های اجتماعی استان بازتاب گسترده‌ای داشته است...
کد خبر: ۹۱۷۹۴
جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: نیروی انتظامی اعلام کرد: علت مرگ راننده (اهل دیلم) خودروی شوتی در بزرگراه تهران-قم واژگونی خودرو پس از دستور ایست پلیس بوده و تیراندازی صورت نگرفته است.

به گزارش فکرشهر، چند روزی است که خبر فوت راننده یک خودروی شوتی که اهل شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر بوده در شبکه‌های اجتماعی استان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

در خبرهایی که از این حادثه انتشار یافته علت حادثه تیراندازی پلیس به خودرو عنوان شده که باعث واژگونی خودرو و سپس مرگ راننده شده است.

در خبر نیروی انتظامی آمده است: ساعت ۱۷:۵۰ پنجشنبه سوم تیر عوامل ایست و بازرسی بزرگراه تهران- قم هنگام انجام وظیفه به یک دستگاه خودروی  قاچاق بر مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند.

بنا به این گزارش، راننده خودروی  با تهاجم عمدی و کنار زدن موانع اقدام به فرار می‌کند و با حرکات مارپیچ و سبقت از سمت راست خودرو‌ها و در نهایت با دور زدن به صورت خلاف جهت از حاشیه بزرگراه قم اقدام به بازگشت می‌کند که به علت سرعت بیش از حد با یک دستگاه هیوندای برخورد می‌کند و از خودرو به بیرون پرتاب می‌شود که براثر شدت جراحات وارد آمده فوت می‌کند.

در خبر نیروی انتظامی بیان شده است: در برخی از شبکه‌های اجتماعی و نیز اظهار نظر‌های غیر کارشناسی بعضی از اشخاص حقوقی، علت فوت این راننده را تیراندازی عنوان شده است که لازم به توضیح است در این حادثه هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفته و گواهی پزشکی قانونی مبنی بر فوت راننده به علت تصادف موید این مدعا است.

نیروی انتظامی  اعلام کرده است، از خودرو مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق کشف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر