پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۸۷۷
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور گفت: رفتار دوگانه سلبریتی‌ها به عنوان گروه مرجع در فضای مجازی و حقیقی موجب مشکل برای جامعه بویژه قشر جوان شده است که باید این وضعیت اصلاح شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی رضاییان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی از سلبریتی‌ها که فالورهای زیادی دارند در زمینه مسایل فرهنگی عملکردشان در فضای حقیقی نسبت به فضای مجازی متفاوت است.

وی گفت: باید برنامه ریزی داشته باشیم تا بتوانیم نقش مثبتی را در این حوزه ایفا کنیم.

وی افزود: البته ناگفته نماند برخی از سلبریتی ها نیز مروج فرهنگ و عفاف و حجاب هستند و در این مسیر اقدامات زیادی انجام داده اند.

رضاییان گفت: متاسفانه بعضی‌ها هم اثرات منفی دارند و باید این اثرات منفی کاهش پیدا کند.

دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور با اشاره به اینکه باید به فکر شرافت مردم باشیم بیان کرد: در کشور ما دشمن دو نوع سرمایه گذاری انجام می‌دهد یک نوع سرمایه‌گذاری عمومی که برای کل کشور است و عمدتاً از طریق فضای مجازی انجام می‌گیرد و نوع دوم سرمایه‌گذاری ویژه و مختص برخی از شهرهای کشور است.

وی افزود: اگر در این رابطه کم کاری کنیم فضای مجازی مخرب تاثیر گذار می‌شود و اثرات بیشتری برجامعه می‌گذارد بنابراین ما باید سهم خود را در این موضوع بیشتر کرده تا تاثیرات مثبت را ایجاد کنیم.

وی در ادامه گفت: در همین رابطه جلسات متعددی با دستگاه های اجرایی در خصوص عملکرد آنها نسبت فرهنگ و هویت و عفاف و حجاب برگزار کرده ایم.

رضاییان اظهار داشت: از جمله دستگاهای اجرایی که نقش برون سازمانی دارند آموزش و پرورش، صدا و سیما، دانشگاه‌ها و نیروی انتظامی است که اگر این سازمانها کارآمدی خود را افزایش دهند به طور یقیین جامعه بهتر می‌شود.

دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور گفت: دشمن سرمایه گذاری خود را افزایش می‌دهند و ما هم به همین نسبت باید سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم و به سرمایه گذاری مادی و هم معنوی و نیروی انسانی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم.

رضاییان افزود: باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم چون مشکلات و معضلات اجتماعی زیادی از جمله طلاق، سقط جنین و ایدزدر جامعه ایجاد می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر