جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۸۹۰
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: فرمانداری بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صحت برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در شهرهای چغادک و جزیره خارگ از توابع این شهرستان تائید شد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری بوشهر روز شنبه اسامی منتخبان ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خارگ و چغادک را به شرح زیر اعلام کرد:

منتخبات شورای شهر خارگ:

لطف الله علی پور با یکهزار و ۶۳۸ رای، یوسف وطن دوست یکهزار و ۳۳۲، سمیه گیوی یکهزار و ۲۴۲، بهروز خواجه یکهزار و ۲۱۱ و هدی موری بازفتی با یکهزار و ۶۹ رای بعنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین جعفر حسن‌پور با ۸۴۶ رای، فرزانه علاسوند ۷۹۶ و جمشید شیخ زاده با ۷۹۳ رای بعنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر خارگ برگزیده شدند.

منتخبات شورای شهر چغادک:

لیلا کردوانی با ۲هزار و ۳۷۲ رای، صدیقه رنجبر ۲هزار و ۲۴، علی زارع یکهزار و ۸۸۲، عادل دهامی یکهزار و ۷۷۹ و غلامرضا علی‌زاده یکهزار و ۶۳۶ رای بعنوان اعضای اصلی و حسین حاجیانی با یکهزار و ۴۳۱رای، هانی ابراهیم‌زاده یکهزار و ۳۱۱ و یاسر جمالی یکهزارو ۲۹۴ رای بعنوان اعضای علی البدل شورای شهر چغادک معرفی شدند.

این اطلاعیه می افزاید: اینک در اجرای بند ۲ ماده ۷۳ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر چنانچه کسی به تأیید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد، می‌تواند حداکثر ظرف مدت ۲ روز پس از انتشار این آگهی شکایت خود را به هیأت نظارت استان مستقر در استانداری اعلام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر