سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امشب تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات بر رطوبت و شرجی هوا افزوده می‌شود...
کد خبر: ۹۱۹۲۳
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امشب تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات بر رطوبت و شرجی هوا افزوده می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امشب تا پایان هفته جوی آرام بر آسمان استان و خلیج فارس حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: از امشب تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات بر رطوبت و شرجی هوا افزوده می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، امروز گاهی وزش ملایم باد، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد متغیر غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۲ و بر روی دریا گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعات، از امشب غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و تا بعد از ظهر امروز در فراساحل ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰، از امشب در همه مناطق به تدریج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر