جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۹۹۳
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در این انتخابات حتی دشمنان حیرت کردند که مردم چنین به نظام و‌ رهبر پایبند هستند. به مردم، حضرت آقا و دست اندرکاران این انتخابات تبریک می گویم.برخی انتظار داشتند پس از انتخابات حوادثی پیش بیاید اما آب از آب تکان نخورد.از میان کاندیداها آقای رییسی بالاترین رای را آورد، شخصیت آقای رییسی برای همه ما روشن است.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آیین تکریم و معارفه رئیس قوه قضاییه گفت: از امام صادق سوال شد که چرا در میان فرزندان پیامبر «فاطمه زهرا» بیش از همه مورد عنایت پیامبر بود؟ ایشان فرمودند علت آن این است که زمانی خدا فاطمه را به پیامبر داد که او لباس نبوت را پوشیده بود.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات 1400 عنوان داشت: خرداد ماه با برکتی بود و ۲۸ خرداد قطعا از ایام الله است. این انتخابات پرشور که قاطبه ملت ایران با همه سختی هایی که داشتند به ندای ملکوتی مقام رهبری پاسخ مثبت دادند و همه شاهد بودیم در روز انتخابات صف های طولانی به وجود آمد آن هم در شرایطی که موج‌ تبلیغات مسموم چه غربی ها و‌چه غیر غربی ها و دشمنان نظام در فضای مجازی و افراد بدبخت فراری بی سر و سامان برای اینکه مردم پای صندوق نروند، تبلیغات کردند البته در داخل هم تبلیغاتی شد اما بی اثر بود.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی اضافه کرد: در این انتخابات حتی دشمنان حیرت کردند که مردم چنین به نظام و‌ رهبر پایبند هستند. به مردم، حضرت آقا و دست اندرکاران این انتخابات تبریک می گویم. برخی انتظار داشتند پس از انتخابات حوادثی پیش بیاید اما آب از آب تکان نخورد. از میان کاندیداها آقای رییسی بالاترین رای را آورد، شخصیت آقای رییسی برای همه ما روشن است. اقای رییسی برای شما همین افتخار بس که در نامه حضرت آقا به آقای اژه ای حضرت آقا بابت اقدامات شما از کلمه افتخار آمیز استفاده کردند.

وی افزود: سفرها به استان ها و بازگشایی کارخانه ها توسط آقای رییسی در مردم امید ایجاد کرد، البته آقای رییسی از ابتدا در دستگاه قضا مشغول بودند و‌ همواره خوش درخشیدند. من امیدوارام در زمان تصدی ایشان در دستگاه اجرایی مشکلات حل شود و‌ ما هم‌ وظیفه داریم برای موفقیت او دعا کنیم.

حجت الاسلام گلپایگانی در خصوص محسنی اژه ای رییس جدید دستگاه قضا گفت: صحبت در مورد اقای محسنی اژه ای زیره به کرمان بردن است. اژه ای همواره در مسئولیت های مختلف حاضر بوده است، از دادستانی تا وزارت اطلاعات پست داشته و‌ موفق بوده است. اژه ای دو ویژگی دارد؛ اول قاطعیت او‌ است.
وی در خصوص قاطعیت محسنی اژه ای به ذکر خاطره ای پرداخت و گفت: در دفتر مقام معظم رهبری بودیم فردی تخلف داشت و اژه ای چون ملاحظه کاری ندارد پس از خروج آن فرد گفت اگر شما نبودید در گوش این فرد میزدم.محسنی اژه ای برخورد قاطع با مجرمان دارد و ساده زیستی هم از صفات او است.من افتخار همسایگی با اژه ای را دارم، او زندگی طلبگی و ساده ای دارد و این نیاز مسئولین ما است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امیدوارم اقای اژه ای با توصیه های رهبری این مسئولیت را با موفقیت انجام دهند و من آینده خوبی را در دستگاه قضا پس از تصدی ایشان، متصور هستم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر