پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۱۲۹
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش بندرریگ گفت: به منظور تامین معیشت و منزلت و تکریم معلمان و فرهنگیان این منطقه ۴۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وام به آنها در مدت 2 سال تحصیلی اخیر پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر، سعید بهمرد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات از محل صندوق ایثارگران و ضروری در قالب ۲۳۵ فقره پرداخت شد.

وی اظهارد اشت: توزیع ۱۰ مرحله سبد کالای حمایتی شامل برنج، گوشت قرمز و روغن مایع از دیگر خدمات ارایه شده به قشر فرهنگیان این منطقه است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ بیان کرد: برای ارتقای دانش پایه در مهارت‌های رایانه ای، کلاس‌هایی تحت عنوان دوره‌های ضمن خدمت برای ۱۰۰ درصد آموزگاران و مدیران دوره ابتدایی این منطقه برگزار شد.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط کرونایی حاکم بر فضای آموزشی و نیاز به تولید محتوای آموزشی الکترونیک برای تدریس معلمان، یک اتاق استودیوی آموزشی با  امکانات و تجهیزات مناسب  اختصاص یافت.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ، به اهم اقدام های صورت گرفته در حوزه مشارکت های مردمی و خیرین اشاره کرد و گفت: با مشارکت خیرین ۳۳۵ بسته نوشت افزار بین  دانش آموزان و ۱۴۵ بسته بهداشتی برای مدارس منطقه اهدا و توزیع شده است.

بهمرد افزود: باتوجه به شرایط کرونایی بسته‌های اینترنتی برای آموزش مجازی به  ۱۴۴ دانش آموز و ۵۱ تبلت به دانش‌آموزان  بی‌بضاعت با مشارکت خیرین تهیه و خریداری شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ اظهارداشت: در حوزه فعالیت های توسعه مدیریت و پشتیبانی ، پروژه احداث چمن مصنوعی ورزشی شهید روئین تن با پیشرفت ۸۰ درصدی به مراحل پایانی رسیده است.

وی گفت: تاکنون چند فضای آموزشی و اداری از جمله دبستان شهید احمدزاده، ساختمان انبار اداره و یک کلاس درس در دبستان شهید بیژنی افتتاح شده است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ، تجهیز ۹ مدرسه به دوربین مداربسته و دزدگیر، دوره‌های ارتقای علمی به میزان ۷۷ هزار و ۸۰۰  نفر ساعت برای هر نفر و آسفالت چندین فضای آموزشی و پرورشی از جمله مجتمع شهید روئین تن و دبستان شهید ازجمند از دیگر فعالیت های حوزه توسعه مدیریت و پشتیبانی عنوان کرد.

بهمرد ادامه داد: باتوجه به اینکه کسب مهارت، یکی از ارکان مهم و زیربنایی آموزش است، این مدیریت در حوزه پرورشی، اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف با رشد ۱۰۰ درصدی کرد.

رئیس آموزش و پرورش بندرریگ به اهم فعالیت‌های حوزه تربیت بدنی و سلامت اشاره کرد و گفت: ۹۹.۵ درصد دانش آموزان در مرحله اول قد و وزن در قالب طرح "کوچ" و ۱۰۰ درصد در مرحله دوم تحت سنجش قرار گرفتند که منطقه با این اقدام رتبه اول را در استان بوشهر کسب کرد.

وی اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته در پایان سال تحصیلی ۹۸ - ۹۹ ، میانگین نمره کتبی نوبت دوم و درصدقبولی در تمامی پایه‌ها رشد یافت.

بهمرد یادآورشد: دانش آموزان منطقه با کسب رتبه‌های مختلف در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ رتبه چهارم را در استان بوشهر کسب کردند.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر