جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
تایید خبر «فکرشهر»
فکرشهر: دادستان بوشهر از دستگیری و بازداشت شهردار شهر شُنبه از توابع شهرستان دشتی و دو تن از اعضای شورای شهر برازجان به اتهام تخلفات مالی خبر داد...
کد خبر: ۹۲۱۳۵
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: دادستان بوشهر از دستگیری و بازداشت شهردار شهر شُنبه از توابع شهرستان دشتی و دو تن از اعضای شورای شهر برازجان به اتهام تخلفات مالی خبر داد.

به گزارش «فکرشهر»، علی حسن پور عنوان کرد: در تاریخ ۱۴و ۱۵ تیرماه سال جاری حسب دستور قضایی شهردار شهر شُنبه از توابع شهرستان دشتی و دو تن از اعضای شورای شهر برازجان به اتهام تخلفات مالی دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد با پیگیری و اقدام خوب و هوشیارانه سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان بوشهر دستگیر و بازداشت گردیده و پرونده های هر یک از آنها به صورت جداگانه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشتی و دشتستان در جریان  تحقیقات مقدماتی قرار دارد.

گفتنی است پیش از این نیز تعدادی از اعضای شورای شهر بوشهر و کارکنان شهرداری بوشهر دستگیر شده بودند. 

نظرات بینندگان
حسینی
|
-
|
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸
خدایا عاقبتمان را به خیر ختم کن

نمی دانم مقصر کیست وعلت این همه تخلفات مالی که اخلاق جامعه را دگرگون کرده چیست لی از متولیان امر ومدیران ارشد نظام انتظار می رود که علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. سیستم اداره کشور ما به ساز کارهایی نیاز دارد تا جلوگیری از وقوع جرم کند. چرا که پس از واقعه آسیب‌های اجتماعی فرهنگی اخلاقی سیاسی واقتصادی جبران نا پذیری به مملکت خواهد رسید وبدتر از همه ی اینها سلب اعتماد مردم از نظام حاکمه خواهد بود.

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر