سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۲۲۱
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: مدیرعامل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با هم‌دل شدن مسئولان استان، ظرفیت‌های حمایتی لازم برای صعود تیم شاهین بوشهر به لیگ برتر فراهم شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سعید مسیگر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در همین راستا نشستی با حضورمدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال، اعضای هیات مدیره شاهین و شورای شهر بوشهر برگزار شد تا تصمیم‌های حمایتی لازم از لحاظ روحی و روانی و پرداخت پاداش برای حضور مقتدرانه شاهین در ۲ بازی پایانی فراهم شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی در بوشهر تدارک لازم برای برگزاری تمرین پیش از بازی هفته سی و سوم برای تیم شاهین در تهران دیده شده است.

مسیگر ادامه داد: نظم و انضباط خاصی بر جو تیم شاهین حکم‌فرما شده و تیمی که در ابتدای فصل طی ۱۵ روز بسته شده بود اکنون در موقعیت مناسبی برای کسب موفقیت قرار گرفته است.

وی گفت: امسال شرایط برای رده‌های پایه شاهین نیز خوب رقم خورد چون ۱۴ بازیکن رده‌های پایه نیز همراه با بزرگسالان به تمرین پرداخته و حتی ۶ نفر آنها موفق به حضور در ترکیب ۱۱ نفر تیم شاهین شدند.

مسیگر ادامه داد: در این بین شهردار بوشهر نیز نگاه حمایتی بسیار خوبی به تیم دارد و این حمایت‌ها باعث شد تا مجموعه شاهین در اوج مشکلات مالی نیز احساس تنهایی نکند.

وی عنوان کرد: در کنار شهرداری، شورای شهر نیز حمایت مطلوب و موثری از تیم فوتبال شاهین داشته و هر آنچه که لازمه حضور موفق در لیگ یک بوده برای برای تیم شاهین فراهم شده است.

مسیگر اظهار کرد: امید است با به بار نشستن همه این تلاش‌ها در نهایت مردم و بویژه فوتبال دوستان بوشهری خوشحال شوند.

تیم شاهین بوشهر در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور در شیراز به مصاف فجر شهید سپاسی می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر