جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۲۲۵۵
جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: بسیاری از افراد که با مشکل اضافه وزن مواجهند به دنبال راه‌هایی برای کاهش وزن سریعند. همه ما در مورد اهمیت رژیم غذایی مناسب و ورزش می‌دانیم، اما چه راهکار‌های جالب دیگری وجود دارد؟

به گزارش فکرشهر از انتخاب، ما می‌دانیم که کاهش وزن، می‌تواند بسیار سخت باشد. اما روش‌هایی نیز وجود دارند که کاهش وزن را تسهیل می‌کنند:

بگذار آفتاب بر بدنتان بتابد

محققان دانشگاه نورث وسترن دریافتند افرادی که در معرض نور شدید روز قرار دارند، تمایل به وزن کمتری نسبت به افرادی دارند که کمتر نور خورشید دریافت می‌کنند؛ بنابراین بلافاصله پس از بیدار شدن، پرده‌ها را باز کرده و اجازه دهید آفتاب به داخل خانه وارد شود.

قهوه تلخ سفارش دهید

از کرم و شکر موجود در فنجان قهوه خود صرف نظر کنید و برای کمک به کاهش سریع وزن، رنگ سیاه قهوه را انتخاب کنید. قهوه سیاه کالری صفر دارد و می‌تواند به شما در سوزاندن سریع کالری کمک کند. طبق تحقیقی که در ژورنال Physiology & Behavior منتشر شده است، میانگین میزان متابولیسم افرادی که قهوه کافئین نوشیده اند ۱۶ درصد بیشتر از افرادی است که نوشیدنی‌های بدون کافئین می‌نوشند.

نوشابه خود را با آب عوض کنید

تاثیر نوشابه‌های شیرین برای بدن شما وحشتناک است. یک قوطی نوشاابه حاوی ۱۴۰ کالری و ۳۹ گرم قند است (بیشتر از مقدار کل مورد نیاز روزانه بدن شما)،   بنابراین بهتر است نوشابه را با آب خالص یا چای سبز عوض کنید.

یک بطری آب قابل استفاده مجدد بگیرید

یک بطری بدون BPA، ترجیحاً  شیشه‌ای  یا آلومینیومی بگیرید. این امر نه تنها برای دور کمر شما بهتر است، بلکه همراه داشتن یک بطری باعث می‌شود در طول روز مقدار بیشتری آب  بنوشید. نوشیدن آب بیشتر به این معنی است که گرسنگی کمتری خواهید داشت و به متابولیسم بدن را  تقویت کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر