جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۳۱۳
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم گفت: طرح درختکاری با شعار "هر آبشخور همراه با کاشت یک نهال سازگار با محیط زیست" در این شهرستان به اجرا درآمد.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی محمدی روز شنبه به رسانه‏ ها اعلام کرد: طرح درختکاری با شعار هر آبشخور همراه با کاشت یک نهال سازگار با محیط زیست با همکاری منطقه عملیاتی نار و کنگان و دامداران آن منطقه اجرا شده است.

وی بیان کرد: از این اقدام استقبال خوبی شده و منطقه عملیاتی نار و کنگان برای حمایت از محیط زیست و حیات وحش، افزون بر ساخت آبشخور، به صورت هفتگی به آن‌ها آبرسانی می‌کنند.

محمدی ادامه داد: دامداران آن منطقه نیز در حفاظت از محیط زیست و مشارکت در فعالیت‌های زیست محیطی از جمله کاشت نهال همکاری خوبی با این اداره داشتند.

وی اظهارداشت: با توجه به کم بارشی‌های سال گذشته و کمبود آب برای استفاده حیات وحش، از همه حامیان و فعالان محیط زیستی برای همکاری در ساخت آبشخور و آبرسانی به آن‌ها، کمک می‎‌خواهیم و امیدواریم این اقدام موجب نجات حیات وحش و حفظ تعدد و تنوع زیستی شهرستان شود.

محمدی افزود: امید است با همراهی هر چه بیشتر دوستداران محیط زیست شرایطی فراهم شود تا گونه ‏های حیات وحش تابستان امسال را با فشار و مشقت‌های کمتری طی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر