چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۴۳۰
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان در نشست مدیریت بحران آب که در آبفای آب پخش برگزار شد اظهار داشت: کمبود بارش ها در سال گذشته و برخی عوامل دیگر سبب بروز مشکلاتی در حوزه آب شرب کشور شده است که باید با مدیریت صحیح منابع آب و صرفه جویی در مصرف به مقابله با کم آبی برویم. 

 به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان، فتح الله نوروزی با اشاره به مشکل آب شرب در سطح شهرستان دشتستان ابراز داشت: شهرستان دشتستان نیز از کمبود منابع آبی بی نصیب نمانده و مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد. 

وی افزود: کمبود آب یک واقعیت است و باید آن را پذیرفت ولی مدیریت صحیح منابع آب و توزیع عادلانه آن یک ضرورت انکارناپذیر است که باید مسئولان ذیربط بدین امر اهتمام لازم داشته باشند. 

 نوروزی تصریح کرد: مشکل آب شرب شهروندان آب پخش لاینحل نیست و باید توسط مسوولان آبفای استان و شهرستان در سریعترین زمان ممکن چاره اندیشی و مرتفع شود. 

 فرماندار شهرستان دشتستان بیان کرد: در نشست امروز تصمیمات خوبی گرفته شد که امیدوارم با عملیاتی شدن آنها در روزهای آتی شاهد کاهش مشکلات مردم خوب آب پخش در حوزه آب شرب باشیم. 

وی خطاب به مدیران آبفای استان و شهرستان اظهار داشت: نوسازی شبکه آب شرب و رفع انسداد شبکه ای در شهر آب پخش باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان به همراه معاون عمرانی فرماندار، مدیر آبفا شهرستان، بخشدار، امام جمعه، رئیس شورای شهر و شهردار آب پخش از برخی کوچه های مشکل دار بازدید میدانی به عمل آورده و پس از گفت و گو با ساکنان این کوچه ها، دستورات لازم را جهت کاهش مشکلات این کوچه ها در زمینه آب شرب صادر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر