جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۴۴۷
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به برخی انتقادها در مورد افتتاح یک سد در استان گفت: سدی استاندارد در خائیز تنگستان افتتاح می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی با انتقاد از سخنان نماینده دشتی و تنگستان که افتتاح سد خاییز را خیانت دانسته بود، اظهار داشت: گاهی دوست نداشتم وارد بگو مگوها شوم و همواره سعی کردم از طریق گفت‌وگو مسائل را حل کرده و از طریق تریبون‌های رسمی ورود نکنم ولی وقتی خواندم که یکی از نمایندگان از واژه خیانت استفاده کرده ورود کردم و پاسخ می‌دهم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه خیانت را کسانی کردند که هیچ کاری نکردند و کارها را معطل کردند افزود: مدیریت استان افتخار می‌کند که در کمتر از سه سال، سد ۱۶ میلیون متر مکعبی خاییز را تکمیل کرده و این موضوع از بعد از انقلاب سابقه نداشته است.

گراوند یادآور شد: جناب کرمی، نماینده محترم گفته‌اند که به خاطر تبلیغات و بنر زدن این سد را افتتاح می‌کنیم، در حالی که ما نیازی به بنر و تبلیغات نداریم و کسانی که می‌خواهند با بنر و کارهای نکرده از مردم رأی بگیرند نیازمند بنر و تبلیغات هستند.

استاندار بوشهر بیان کرد: از ۱۰ خوابگاه ورزشکاران استان پنج خوابگاه در زمان بنده ساخته شده و از ۱۷۱ پروژه بهداشت و درمان، ۱۶۰ پروژه تکمیل شده است و کسانی به فکر بنر هستند که فقط با چند بلوک عکس می‌گیرند.

گراوند افزود: افتخار می‌کنم در دولتی کار کردم که در سخت‌ترین شرایط تحریمی و اقتصادی، خم به ابرو نیاورد و بالاتر از حد توان کار کرد.

وی ابراز داشت: حرمت را حفظ می‌کنم، ولی کسانی به دنبال ژست سیاسی و انتخاباتی هستند و دنبال تبلیغات هستند که حتی یک هزار تومان نیز برای شهرستان خود کمک نکردند.

استاندار بوشهر گفت: شیرینی این سد برای مردم تنگستان است و نخلستان‌های شهرستان بیشترین بهره را از این سد می‌برند.

وی ادامه داد: اگر باران باریده بود این سد آبگیری هم شده بود و مقصر نباریدن باران ما نیستیم، کار خود را به نحو مطلوب انجام داده‌ایم و یک سد استاندارد را تحویل می‌دهیم.

گراوند تصریح کرد: شما حاضر نشدید چند کیلومتر بروید و از سد بازدید کنید و ادعا می‌کنید که دلسوز مردم هستید.

وی افزود: تاریخ قضاوت خواهد کرد و مردم بهترین قاضی هستند و می‌دانند که چه کسی کار کرده است، این سد در واقع سند افتخار استان بوشهر خواهد بود.

گراوند اضافه کرد: سد ارغون در یک سال ساخته شد و سد اخند نیز آماده آبگیری است و مردم می‌دانند که چه کسانی خیانت کردند و چه کسانی خدمت کرده و دلسوز هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر