جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۴۶۲
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت حفظ عفاف و حجاب در جامعه گفت: به هنجارشکنان اجازه نمی‌دهیم امنیت شهر و کشور را خدشه دار کنند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، امروز همزمان با هفته عفاف و حجاب، آیین پایانی جشنواره ملی «گوهر فاطمی» به صورت ویدئو کنفرانس در فرماندهی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر در این آیین گفت: نیروی انتظامی استان همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته عفاف و حجاب جشنواره ملی گوهر فاطمی را با حضور علما و بزرگان دینی برگزار کرده است که امروز آیین پایانی این جشنواره با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و دیگر نیرو‌های مسلح کشوری برگزار شد.
 
سرهنگ حیدر سوسنی افزود: ۱۷ نهاد و سازمان در زمینه فرهنگ سازی عفاف و حجاب فعالیت دارند که در این خصوص نیروی انتظامی هم نقش تاثیرگذاری داشته است.
 
وی وضعیت رعایت عفاف حجاب در استان بوشهر را خوب ارزیابی و بیان کرد: آن عده از افرادی که پوشش متناسب با شرع و عرف جامعه را نداشته باشند از آن‌ها پس از دعوت به پلیس امنیت اخلاقی، تعهد گرفته می‌شود و در صورت تکرار به مقام قضایی معرفی می‌شوند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر اهمیت حفظ عفاف و حجاب در جامعه گفت: به هنجارشکنان به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم امنیت شهر و کشور را خدشه دار کنند.
 
به مناسبت هفته حجاب و عفاف نمایشگاهی نیز در همین زمینه در ساختمان فرماندهی انتظامی بوشهر برپا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر