شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۵۴۱
سه‌شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت زیرساخت‌های بندری در جزیره خارگ را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد راستاد صبح سه‌شنبه در اولین برنامه خود در استان بوشهر به جزیره خارگ سفر کرد و وضعیت زیرساخت‌های بندری این جزیره را مورد بررسی قرار داد.

بررسی توسعه زیرساخت‌های بندری در بنادر شمالی استان بوشهر از مهمترین اهداف سفر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به این استان است.

بنادر شمالی استان به دلیل واقع شدن در خور و عمق کم، با مشکلات عدیده‌ای برای توسعه فعالیت‌های خود مواجه بوده‌اند و سازمان بنادر و دریانوردی هم توسعه این بنادر را منوط به مشخص شدن طرح جامع توسعه بنادر کوچک کشور کرده بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توسعه بنادر شمالی استان بوشهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌شود.

عبدالکریم جمیری اضافه کرد: مطالعات طرح جامع بنادر شمالی استان به تصویب هیئت عامل سازمان بنادر رسیده که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر یک روزه خود، از اداره بندر خارگ، پایانه مسافری و بندر مروارید این جزیره، پایانه مسافری و اداره بندر گناوه، اداره بندر دیلم و ریگ بازدید می‌کند و سپس برای جمع‌بندی سفرش وارد بوشهر می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر