پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۶۶۹
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: به منظور بهبود خدمات‌رسانی به مددجویان بهزیستی چندین طرح خدمات رسانی در هفته بهزیستی در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، دکتر حاجیونی افزود: مرکز نگهداری معلولین ذهنی بالای ۱۴ سال دختران که در شش ماه کلنگ زنی و تکمیل شده است به همراه مرکز جامع بازتوانی و ترک اعتیاد در شهر برازجان از جمله طرح‌هایی است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اعلام اینکه افزایش مستمری و حق پرستاری مددجویان مهمترین کار انجام شده سازمان بهزیستی در یک سال گذشته بوده است گفت: مستمری و حق پرستاری مددجویان در سال گذشته به میزان بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان از دیگر خدمات مهم انجام شده در سال گذشته را راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی در نقاط دارای بیش از ۴۵۰ نفر مددجو بیان کرد. در این طرح به ازای هر ۴۵۰ نفر مددجو یک مرکز اختصاص می‌یابد که بدین ترتیب درشهربوشهر ۵ مرکز درشهربرازجان ۸ مرکز راه اندازی شده است.

حاجیونی با اعلام اینکه داده‌ها در مراکز مثبت زندگی کاملاً الکترونیکی انجام می‌شود گفت: انجام خدمات در مراکز مثبت زندگی با افزایش سرعت همراه است.

در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان بوشهر هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر