سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۲۶۸۰
جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: مایکروسافت در کنفرانس Inspire خود ویندوز ۳۶۵ را معرفی کرد. ویندوز ۳۶۵ اولین مجوز ویندوز مبتنی بر اشتراک است که در هنگام ارائه "Cloud PC" لقب گرفته است. اشتراک جدید  به شما امکان می‌دهد تا از هر دستگاهی، در هرجایی که اتصال اینترنت دارید، به یک ماشین مجازی با ویندوز ۱۱ وارد شوند.

به گزارش فکرشهر از اتخاب، اشتراک جدید ویندوز ۳۶۵ مایکروسافت به شما امکان می‌دهد ویندوز ۱۱ را از هر کجا پخش جریانی کنید.

در نهایت، این نوع راه اندازی باعث می‌شود تا شرکت‌های بزرگ بتوانند کارمندان خود را با سیاست‌های امنیتی و سازمانی مربوط به سیستم عامل در سطح شرکت مدیریت کنند.

استفاده از این نوع راه حل‌ها، مدیریت را بدون نیاز به مدیریت دستی و پیکربندی سخت افزار فیزیکی، (کاری که توسط بخش فناوری اطلاعات انجام می‌شود)، آسان می‌کند.

اشتراک جدید ویندوز ۳۶۵ مایکروسافت به شما امکان می‌دهد ویندوز ۱۱ را از هر کجا پخش جریانی کنید
همه گیری کرونا به سرعت باعث افزایش پذیرش دیجیتال در بسیاری از صنایع شد و همزمان با ایجاد تقاضا برای راه حل‌های مبتنی بر ابر در این محیط جدید، یک  ویندوز مبتنی بر فضای ابری بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

اشتراک جدید ویندوز ۳۶۵ مایکروسافت به شما امکان می‌دهد ویندوز ۱۱ را از هر کجا پخش جریانی کنید.بگذارید هنوز خیلی هیجان زده نشویم. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این محصول جدید در دسترس نیست. مایکروسافت اعلام کرده  در دو نسخه Windows ۳۶۵ Business و Windows ۳۶۵ Enterprise از ۲ آگوست در دسترس مشتریان شرکت‌های مایکروسافت قرار می‌گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر