شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان خبر داد:
فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر دشتستان از غرق شدن کودک ۸ ساله در رودخانه دالکی این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۹۲۷۹۱
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر دشتستان از غرق شدن کودک ۸ ساله در رودخانه دالکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان، احسان دانشگر با بیان این خبر گفت: با اعلام مرکز پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ساعت ۱۸/۴۵ امروز،۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ مبنی بر غرق شدن کودک ۸ ساله در رودخانه دالکی، بلافاصله تیم عملیات پایگاه «دریاقلی» برای ارزیابی به محل حادثه اعزام شد. 

وی افزود: متاسفانه در این حادثه، کودک که مشغول آب بازی در رودخانه بوده، به یک باره به زیر آب فرو می رود و تلاش های پدر که خود او نیز در آستانه غرق شدن قرار داشت، مثمر ثمر واقع نمی شود؛  با حضور نیروهای امداد و نجات و افراد محلی عملیات جستجو با شدت بیشتری ادامه می یابد تا ساعت ۱۹/۳۰، که پیکر این کودک از آب گرفته و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دانشگر اضافه کرد: با اینکه از طرق مختلف اعلام شده است که شنا در رودخانه ها و کانال های آب در دشتستان مطلقا ممنوع است، ولی متاسفانه به دلیل شدت گرما ین مساله رعایت نمی شود و به دلیل بی توجهی و عدم تسلط به شنا در محیط های رودخانه ای، شاهد داغدار شدن خانواده ها در غم از دست دادن عزیزان خود هستیم. 

نظرات بینندگان
حجت اله صالحی
|
-
|
يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹
بله متاسفانه اگر مکان مناسب برای تفریح مردم فراهم باشد شاهد این اتفاقات ناگوار نخواهیم بود کمی وجدان و انسانیت برای مسوولان لازم است.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر