چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دیروز در دومین روز از فعالیت سامانه بارشی در استان، بارش‌های خوبی در برخی مناطق داشتیم که گاهی همراه با آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها بود...
کد خبر: ۹۲۹۰۲
دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: هواشناسی بوشهر اعلام کرد: امروز نیز در ساعت‌هایی تا اوایل شب ضمن رشد ابر، شاهد رگبار‌های پراکنده باران، رعد و برق و تند باد‌های لحظه‌ای خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دیروز در دومین روز از فعالیت سامانه بارشی در استان، بارش‌های خوبی در برخی مناطق داشتیم که گاهی همراه با آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها بود.
 
زهرا راستگو افزود: بیشترین بارش با ۹۰ میلیمتر در روستای لمبدان شهرستان دیر به ثبت رسید، همچنین در روستای محمود احمدی (تنگستان) نیز ۸۳، عسلویه ۷۰، بردستان (دیر) ۶۰، دوراهک (دیر) ۴۰، برازجان (دشتستان) ۲۳، اهرم (تنگستان) ۲۰، طلحه (دشتستان) ۱۵، شُنبه (دشتی) ۱۴ و بردخون (دیر) ۱۰ میلیمتر بارش گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی امروز نیز در استان ادامه دارد گفت: در ساعت‌هایی از ظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابر‌های همرفتی، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای گاهی همراه با گردوخاک و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ، بیشتر در ارتفاعات شرقی و در بخش‌هایی از مناطق جنوبی پیش بینی می‌شود.
 
معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: از امروز تا اواخر هفته با وزش جریانات جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار خواهد بود.
 
وی بیان کرد: جهت وزش باد تا فردا متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد‌های لحظه‌ای ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 
راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۲۵ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۲:۰۰، مد دوم ساعت ۱۷:۱۰ و جزر دوم دریا ساعت ۲۱:۳۴ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر