پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۹۶۴
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: چهارمین مرکز واکسیناسیون عمومی کرونا در بوشهر به همت جمعیت هلال احمر این استان در سالن ورزشی این جمعیت آغاز بکار کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سعید کشمیری روز سه ‎شنبه در حاشیه بازدید از چهارمین مرکز تزریق واکسیناسیون تجمیعی در بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به دنبال تقاضای کمیته استانی مقابله با کرونا، این مرکز با مشارکت کارکنان درمان جمعیت هلال احمر از امروز در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر فعال شده تا خدمات خود را به هم استانی‌ها عرضه کند.

وی بیان کرد: پیش از این تنها در سه مرکز شامل سالن کوثر واقع در روبروی فرمانداری، سالن ورزشی فجر، مدرسه قائم آل محمد محله دواس شهر بوشهر واکسیناسیون عمومی کرونا انجام می‌شد.

کشمیری ادامه داد: تا کنون ۱۶۰ هزار دوز واکسن وارد استان بوشهر شده‌ و بزودی محموله دیگری نیز وارد این استان خواهد شد.

وی یادآور شد: از ابتدای آغاز تزریق واکسن در این استان تاکنون ۸۱ هزار و ۲۵۷ نفر واکسن دریافت کرده‌اند که از این شمار ۱۹ هزارو ۹۴۵ نفر هر دو دوز و مابقی دوز اول را دریافت کرده‌اند و در زمان معین دوز دوم را دریافت خواهند کرد.

همچنین با تصمیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در جزایر استان بوشهر انجام می‌شود.

خواجه ییان گفت: بر این اساس در هفته جاری ساکنان بومی جزیره خارگ در گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال و پس از آن ساکنان بومی جزیره شیف واکسینه می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر