شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۹۸۹
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: باتوجه به تأمین محموله واکسن به مردم اطمینان داده می‌شود که هیچ کمبودی برای واکسینه کردن افراد در مقابل کووید ۱۹ در استان وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر عبدالمحمد خواجه ییان روز سه شنبه در نشست ستاد کرونا استان بوشهر افزود: در زمان حاضر از شمار ۱۰۳ هزار نفر جمعیت ۶۰ سال در استان بوشهر  ۷۱ درصد واکسن دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: همچنین طی دو روز گذشته که واکسیناسیون افراد ۵۰ سال آغاز شده است تاکنون ۱۶.۵ درصد از جمعیت ۸۵ هزارنفری این رده سنی واکسینه شدند و تلاش می‌شود طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده جمعیت ۵۸ هزار نفری باقی مانده این رده سنی واکسیناسینه شوند.

خواجه ییان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده واکسیناسیون گروه سنی ۴۰ سال و گروه‌های پر خطر دستگاه‌های اجرایی واکسینه می‌شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از همکاری همه  دستگاه‌های اجرایی در خصوص ایجاد زیرساخت‌های لازم برای انجام واکسیناسیون تقدیر کرد و یادآور شد: در زمان حاضر ۱۵ مرکز واکسیناسیون در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته بیش از ۹۰ هزار دوز واکسن وارد استان شده است گفت: تلاش شده کار واکسیناسیون به بهترین صورت انجام شود و در زمان حاضر بالاترین درصد در استان انجام شده اما عده ای با در دست گرفتن دوربین و فیلم گرفتن در تلاش برای زیر سوال بردن خدمات ارائه شده هستند.

وی یادآورشد: تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار دز واکسن وارد استان بوشهر شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر