جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دو عضو شورای شهر برازجان که 15 تیرماه بازداشت شده بودند، روز گذشته ـ 28 تیرماه ـ با قرار وثیقه آزاد شدند ولی امروز ـ 29 تیرماه ـ عضو دیگری از این شورا به اتهام تخلفات مالی بازداشت شد...
کد خبر: ۹۳۰۰۶
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: دو عضو شورای شهر برازجان که 15 تیرماه بازداشت شده بودند، روز گذشته ـ 28 تیرماه ـ با قرار وثیقه آزاد شدند ولی امروز ـ 29 تیرماه ـ عضو دیگری از این شورا به اتهام تخلفات مالی بازداشت شد.

به گزارش «فکرشهر»، این خبر را دادستان دشتستان نیز تایید کرده و گفته است که با بازداشت این عضو، تعداد بازداشتی های شورای شهر برازجان به سه نفر رسیده است.

یاسر حیدری به فارس گفت: بر حسب دستور قضایی یکی دیگر از اعضای شورای شهر برازجان به طور موقت بازداشت و تحقیق از او آغاز شد.

وی افزود: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی دیگر از اعضای شورای شهر برازجان در پی تخلفات مالی به طور موقت بازداشت شد اما دو عضو دیگر که در هفته‌های گذشته بازداشت شده بودند به طور موقت و با قید وثیقه آزاد شدند.

حیدری ادامه داد: پرونده این عضو بازداشت شده شورا نیز جداگانه است و در ادامه برخورد و مبارزه با مفسدین در دستگاه های ادای و اجرایی شهرستان ادامه خواهد داشت.

دادستان دشتستان خاطر نشان کرد: رسانه‌ها و کانال‌های خبری وگروه‌های مجازی از ذکر اتهامات بی پایه و اساس غیر از موضوع پرونده خودداری و حیثیت افراد را خدشه دار ننمایند، در صورت انتشار اخبار غیر مرتبط و غیر واقع مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
سیدحمید رضا حسینی
|
-
|
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۱
باعرض سلام

سوالی که برای من پیش آمده این است که چطور هیچکدام ازاین اعضا دردوران خدمت ونمایندگی شورا بازداشت نشده ولی بعدازپایان خدمت سه نفر باتهام فسادمالی دستگیر،دونفر بقیدوثیقه آزاد ونفر سومی بعداز آزادی آن دونفر بازداشت می شوند!!!؟؟؟
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر