پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۳۰۱۱
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز می‌گوید پاداش‌هایی برای این تیم در نظر گرفته شده است و باید این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا تیم بتواند در لیگ برتر موفق شود.

به گزارش فکرشهر، رسول فلاح، مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این تیم بعد از صعود به لیگ برتر اظهار کرد: معمولاً شرایط را خود افراد به وجود می‌آورند و می‌سازند. یک تیم فوتبال از قسمت‌های مختلف تشکیل شده است مثل کادر فنی، مدیریت و ... که همه در موفقیت تیم تاثیر دارند و اگر مکمل هم نباشند یک جای کار می‌لنگد. ما سعی کردیم با صداقت پیش برویم و هرگز به بازیکنان‌مان دروغ نگفتیم. کادر فنی ما و در راس آن آقای کلانتری بسیار انسان با خدایی است. هم‌چنین سردار بوعلی و سایر افراد کمک کردند تا صادق باشیم و تعامل داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان با غیرتی داریم که همکاری زیادی با ما کردند و این بازیکنان سالم‌ترین افرادی هستند که من در دورانی که در فوتبال هستم دیده‌ام. از اول که کار را شروع کردیم همه با هم بودیم و به اصطلاح ما بودیم نه من. با این اوصاف در فوتبالی که مادی‌گرایی حرف اول را می‌زند، سعی کردیم با همکاری دوستان و بازیکنان، سطح معنوی بازیکنان را بالا ببریم چون ما یک تیم فرهنگی ـ ورزشی هستیم و باید روی بحث فرهنگی هم کار کنیم. خود بازیکنان هم از این مساله حمایت و با خدا معامله کردند تا دل مردم را شاد کنند. در این مدت هر کسی کار خودش را انجام می‌داد و با حمایت هواداران، روح ارزشی تیم و با بضاعتی که داشتیم توانستیم به موفقیت برسیم. خداوند با تیم‌هایی است که معنوی هستند و پاداش آن‌ها را می‌دهد.

او افزود: با بازیکنان صادق بودیم و تلاش کردیم در حد توان تیم به بازیکنان پاداش بدهیم. متأسفانه از مشکلات فوتبال ما این است که پول حرف اول و آخر را می‌زند؛ پول خوب است اما به جای خودش. تیم به این‌جا رسیده اما این شادی‌ها دو یا سه روز عمر دارند و باید برای آینده تیم جلساتی برگزار کنیم تا بتوانیم تیمی پر قدرت و با دوام ببندیم که در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند اما اگر وضعیت به همین شکل بماند فکر می‌کنم با مشکل مواجه شویم. همه برای تیم از روزی که به لیگ برتر صعود کرد برنامه‌های مختلفی دارند اما باید با حضور مسوولان سپاه نشست‌هایی انجام شود تا درباره این برنامه‌ها بحث کنیم اما اگر این برنامه‌ها اجرا شوند فکر می‌کنم مشکلات زیادی حل شود. 

فلاح درباره کیفیت امسال لیگ یک گفت: می‌توانم بگویم بازی‌های لیگ یک بسیار سنگین‌تر از لیگ برتر است چون در لیگ برتر چند تیم برای آسیا و قهرمانی تلاش می‌کنند اما در لیگ یک تمام تیم‌ها می‌خواهند قهرمان شوند و صعود کنند. لیگ فرسایشی است و می‌توانم بگویم لیگ امسال به مراتب کیفیت بالاتری داشت نسبت به لیگ سال‌های گذشته. تیم‌هایی مثل شاهین بوشهر، استقلال خوزستان در لیگ یک وجود دارند که بسیار ریشه‌دار هستند به همین دلیل کیفیت لیگ بسیار بالا بود. به سازمان لیگ و آقای بهاروند و محمودزاده تبریک می‌گویم چون برنامه‌ریزی‌ها طوری بود که هیچ خللی در مسابقات ایجاد نشد به همین دلیل تیم‌ها انسجام‌شان را حفظ کردند. 

مدیرعامل فجر سپاسی درباره پاداش‌های در نظر گرفته شده برای این تیم اظهار کرد: امیدوارم مسوولانی که برای پاداش قول داده‌اند همان‌طور که تا الان به قول‌های‌شان عمل کرده‌اند، عمل کنند. شورای شهر یک روز قبل از بازی سه میلیارد تومان پاداش برای تیم در نظر گرفتند و سردار سلامی که همیشه در کنار تیم بوده است و به جوانان اهمیت می‌دهند تیم را تقویت و حمایت کردند و اگر حمایت‌های ایشان نبود تیمی به نام فجر سپاسی وجود نداشت. ایشان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان پاداش برای صعود تیم به لیگ برتر در نظر گرفته است که پنج میلیارد برای بازیکنان است و پنج میلیارد برای هزینه‌های باشگاه. از همه دوستان که به این تیم کمک کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

او در پایان گفت: در مورد جایگاه حرف زدن برای تیمی که هنوز بسته نشده و مشخص نیست چه اهدافی را دنبال کند سخت است. جلسات باید برگزار شود تا از این تیم حمایت شود تا بتوانیم نتیجه خوبی در لیگ برتر کسب کنیم. این تیم مزین به نام شهید است و به امید خدا کمک می‌کنند تا نتایج خوبی کسب کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر