سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۰۲۶
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر گناوه گفت: همزمان با بزرگداشت عید قربان ۶۰ ویژه برنامه‌ دهه امامت و ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید شیخی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور گسترش فرهنگ دینی و معنوی و پیام غدیر در جامعه،  برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای با در نظر گرفتن وضعیت کرونایی جهت حفظ سلامت مردم توسط ستاد برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت این شهرستان پیش بینی شده که بیشتر در فضای مجازی  متمرکز است.

وی اظهارداشت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت در این شهرستان  با برپایی دعای پرفیض عرفه آغاز و تا پایان این دهه مبارک ادامه دارد.

شیخی بیان کرد: به اهتزاز در آمدن پرچم سبز علوی با همکاری شهرداری گناوه در ساحل این بندر ، آذین بندی و نورافشانی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر و روستا، سخنرانی، مدیحه سرایی، جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی ، قربانی کردن گوسفند و توزیع بین نیازمندان با رعایت نکات بهداشتی  از عمده  برنامه‌های این دهه مبارک است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر گناوه گفت:  همایش به سوی غدیر، مسابقه خطبه خوانی غدیر، جشن ولادت امام هادی (ع)، برپایی ایستگاه کودکان غدیری و ایستگاه سلامت،، پخت و توزیع نان صلواتی در چند محله، برگزاری پویش هر خانه یک غدیر،  مسابقه نقاشی و دل نوشته با موضوع غدیر از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی افزود: اجرای سرود خیابانی، جشن سادات و تجلیل از رزمندگان ،جانبازان و خانواده شهدای سادات جلیل القدر، برپایی و آذین بندی موکب بین راهی انصار الحسین (ع) گناوه، کاروان شادی در شهر و روستا و جشن مباهله از دیگر برنامه‌های محوری دهه امامت و ولایت در شهرستان گناوه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر