سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۰۸۰
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: همزمان با دهه امامت و ولایت و عید قربان ۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت گرم بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان بندرریگ توزیع شد.

به گزارش فکرشهر، امام جمعه بندرریگ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در اجرای رزمایش مواسات و کمک به نیازمندان درروز عید قربان با مساعدت خیران و همکاری کمیته امداد و بنیاد غدیر این بخش ۱۰ راس گوساله و ۷۰ راس گوسفند قربانی پس از بسته بندی در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: با توجه به شرایط ویژه جامعه در شیوع ویروس کرونا، دام ها طبق  موازین شرعی ذبح شدند.

وی گفت: دفترامام جمعه درخدمت به مردم بویژه درشرایط سخت اقتصادی و کرونایی در قالب رزمایش مواسات خدمات مختلفی ارایه کرده است.

امام جمعه بندرریگ از بانیان حسینیه احمدی، بنیادغدیر، خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) در تهیه و توزیع گوشت های ذبح شده تقدیر کرد.

وی با تبریک دهه ولایت وامامت و فرارسیدن پنجم مرداد سالروز بزرگداشت اقامه نماز جمعه در کشور گفت: شعار امسال هفته اقامه نماز جمعه "همیشه مردمی همیشه انقلابی"  نامگذاری شده است که  در این راستا برنامه‌های مختلفی در  این بخش اجرا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر