شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۱۰۰
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: فستیوال تابستانه فوتبال ویژه رده سنی زیر ۱۲ سال به همت هیات فوتبال شهرستان دیلم در استادیوم شهیدبهشتی دیلم برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس هیات فوتبال دیلم گفت: ایجاد انگیزه برای مدارس فوتبال، دوستی و ارتباط بیشتر با شهرهای همجوار، حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان و استعدادیابی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

غلامرضا حسن پور افزود: در فستیوال تابستانه فوتبال زیر ۱۲ سال شش تیم در دو گروه سه تیمی با هم رقابت کردند که از هر باشگاه با نظر کارشناسان افراد زیر به‌عنوان بازیکنان برتر انتخاب شدند و از طرف هیات باحضور تعدادی از مسئولان و پیشکسوتان  به رسم یادبود به آنها جوایزی اهدا شد.

وی یادآورشد: تیم‌های ستارگان شاهد، شاهین ساحل ماهرویان و هما از دیلم و پارسه گناوه، ملی پوشان بهبهان و پاسارگاد زیدون از استان خوزستان در این دوره حضور یافتند.

در این فستیوال، رادوین شرفی از باشگاه هما دیلم،  محمود ناطق زاده از شاهین ساحل ماهرویان دیلم، امیر حسین منصوری ملی پوشان بهبهان خوزستان،  مهدی مفرج از پاسارگاد زیدون خوزستان، اسماعیل خدری پارسه گناوه و حسین اکبرزاده از باشگاه ستارگان شاهد دیلم به عنوان بازیکنان برتر شناخته شدند.
بهترین گل زن فستیوال از بین شش باشگاه حیدر رشیدی از ستارگان شاهد دیلم، بهترین دروازه‌بان محمد امین پیدایش از پاسارگاد زیدون خوزستان و فنی‌ترین بازیکن امیر علی خضری از پارسه گناوه  انتخاب شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر