پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۱۴۹
جمعه ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: رییس مجمع نماینگان استان بوشهر گفت: تیم پارس جنوبی روند خوبی جهت ساختار سازی و ثبت قانونی طی می کند.

به گزارش فکرشهر و به نقل ازروابط عمومی دفتر نماینده جنوب استان بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی در جمع ورزشکاران و مسئولان ورزشی بخش ریز شهرستان جم افزود: باید از ظرفیت تیم پارس جنوبی در همه حوزه انتخابیه استفاده شود که در این راستا برنامه ریزی کرده و نشست هایی داشته ایم.

وی یادآورشد: اگر ورزش تقویت شود باعث شور و نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب ها و مسائل حاشیه ای خواهد شد برای همین امر است که ما در اعتبارات اخذ شده توجه ویژه ای به امر ورزش داشته ایم.

وی ادامه داد: قول میدهم در ادامه راه نیز به امر ورزش اهتمام خواهیم داد و سربلندیم که در این امر بخصوص باشگاه پارس جنوبی وقت گذاشتیم و کار کردیم.

 احمدی بیان داشت: به مردم خطه قهرمان پرور ریز هم قول میدهم که در کنار شما هستیم و از شما حمایت خواهم کرد تا ان شاءالله آنچه حق مسلم شماست در اختیارتان قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه یادآورشد: بخش ریز  در زمان هایی مورد توجه قرار نگرفت و ما باید در جاهایی که مورد کم مهری قرار گرفته است زیر ساخت هایی را احداث کنیم.

احمدی گفت: وظیفه خود می دانم از قهرمانان حمایت کنم و در بحث های پشتیبانی ها و اشتغال به شما وعده می دهم که به زودی اقدامات ارزنده انجام خواهیم داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر