شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۱۶۷
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال دیلم گفت: باتوجه به استقرار تاسیسات و شرکت‌های مهم نفتی در این شهرستان، باید از ظرفیت‌های آنها در کمک به ورزش بهره لازم برده شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا حسن پور روز شنبه در دیدار با رئیس منطقه نفتی فلات قاره بهرگان افزود: در شمال استان بوشهر همچون جنوب این استان که با ورود پتروشیمی وگاز به  ورزش شاهد پیشرفت همه رشته های ورزشی و حضورشان  در سطح  اول ورزش کشور هستیم باید بتوانیم با همکاری و تعامل  منطقه نفتی بهرگان و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای مساعدت و کمک به رشد باشگاه‌های ورزشی بویژه فوتبال بهره‌مند شویم.

وی اظهارداشت: دغدغه ایاب و ذهاب باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی برای اعزام به مسابقات و نبود وسیله نقلیه در سطح شهرستان از معضلات همیشگی ورزشکاران است که با تدابیر مناسب می‌توان در حل آنها تلاش شود.

رئیس هیات فوتبال دیلم  بیان کرد: استفاده از امکانات آموزشی و حضور مربیان بزرگ اعزامی به مناطق نفتی برای  آموزش رشته‌های مختلف ورزشی می‌تواند به رشد و توسعه ورزش شهرستان کمک شایان کند.  

علی قانعی رئیس منطقه فلات قاره بهرگان گفت: با توجه به سیاست مالی وزارت نفت و کنترل دقیق مالی، هیچگونه هزینه‌ای به‌عنوان پرداخت در این برهه زمانی میسر نیست اما با توجه به نیروهای متخص ص موجود در فلات قاره در زمینه‌های گوناگون می‌تواند  در بخش خدماتی جرقه همکاری لازم زده شود. 

شیخی مسئول امور اداری منطقه نفتی فلات قاره بهرگان گفت:  از طریق نماینده مردم منطقه در م جلس شورای اسلامی با واحد وزارت عمران و توسعه مناطق نفتی باید رایزنی شود تا هزینه های  زیر ساختی ورزشی شهرستان و احداث زمین چمن  شماره ۲ و زمین ساحلی تامین اعتبار شود.

در این نشست، در ارتباط با مشکلات و نیازهای زیرساختی ورزش شهرستان دیلم و همکاری و حمایت مجموعه نفت از ورزش این منطقه بحث و تبادل نظر صورت گرفت  و مقرر شد  مسئول ورزش فلات قاره یهرگان ضمن بازدید و گزارشی از  ورزشگاه شهید بهشتی، چگونگی استفاده از ظرفیت‌های آن شرکت، بررسی و ارزیابی شود.

تاسیسات مهم نفتی بهرگان در بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر