پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۱۷۲
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از راه‌اندازی و آغاز به کار سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا بسیج در شهر برازجان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، ماریا خویش دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مرکز در راستای گام پنجم طرح واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه، کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان راه‌اندازی شده است.

خویشدوست تصریح کرد: این سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر برازجان است که در مسجد امام حسین (ع) خیابان جمهوری (حسین‌آباد) واقع شده است و با حضور نیروهای داوطلب بسیجی و مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان به جمعیت تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت امام حسین و روستاهای حومه این مرکز خدمات ارائه خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در این مرکز واکسیناسیون افراد ۵۰ سال به بالا بر اساس تماس تلفنی و نوبت دهی انجام می‌گیرد تا از تجمع افراد پیشگیری و واکسیناسیون در محیط ایمنی انجام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: در حال حاضر ۱۹ مرکز واکسیناسیون در شهرستان دشتستان و در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعال است.

وی بیان کرد: جمعیتی که باید در شهرستان دشتستان واکسینه شوند ۱۷۳ هزار نفر است که تاکنون در حدود ۲۷ هزار نفر از افراد بالای ۵۰ سال نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: با توجه به جمعیت شهرستان امیدواریم بتوانیم در ماه آینده با همکاری هلال‌احمر مرکز چهارم واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی نمائیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر