جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۱۹۲
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد بوشهر باید به قطب تولید و صادرات تبدیل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری ظهر شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در زمینه‌های مختلف است که باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بندر آزاد بوشهر می‌تواند موقعیت مهمی برای توسعه استان باشد به شرطی که زمینه برای تولید و صادرات در این منطقه فراهم شود و مسائل مختلف از جمله محیط زیست و.... به شکل صحیح مدیریت شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هدف منطقه آزاد بوشهر باید تولید و صادرات باشد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم توسعه تولید تاکید ویژه‌ای دارند و باید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در سالی که مزین به نام سال تولید، پشیتبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است، باید تلاش کنیم که زمینه برای جهش تولید فراهم شود و یکی از نقاط مهمی که در توسعه تولید نقش دارد، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.

جمیری با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای رونق تولید و توسعه اشتغال خاطرنشان کرد: در دولت آینده هم باید با استفاده از ظرفیت‌های استان بوشهر زمینه برای تقویت تولید در استان فراهم شود.

وی بیان کرد: بوشهر استانی است که هیچ کمبودی ندارد و منابع مختلف در استان وجود دارد و باید به صورت صحیحی این منابع و ظرفیت‌ها هدایت و مدیریت شوند که نتیجه آن به نفع مردم باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر