جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۲۱۷
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: فراخوان مسابقه استانی عکس، پوستر و نماهنگ با موضوع عفاف و حجاب و با محورهای جوانان، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه هنرمندان استان بوشهر منتشر شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی حوزه هنری، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر با اشاره به اهمیت جایگاه عفاف و حجاب بر تحکیم ارکان خانواده و جامعه و ظرفیت بالایش برای خلق آثار هنری اظهار داشت : در راستای تولید آثار هنری و فرهنگی ارزشمند درباره این مضامین ، از هنرمندان هنرهای تصویری و گرافیست و عکاس در استان بوشهر طی این فراخوان دعوت به مشارکت در خلق اثر شده است.

امید پارسایی فر اشاره به تشکیل کارگروه هنری در بنیاد عفاف و حجاب استان افزود: این فراخوان در محورهای جوانان ،خانواده ،سبک زندگی ایرانی اسلامی آثار هنرمندان مختلف استان را دریافت خواهد کرد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت : تا  آثار خود را با موضوع های جوانان ،خانواده ،سبک زندگی ایرانی اسلامی به دبیرخانه این فراخوان در حوزه هنری استان بوشهر ارسال کنند.

این مقام مسئول  با اعلام اینکه هنرمندان استان تا 31 مردادماه 1400 فرصت دارند تا آثارشان را به دبیرخانه این رویداد ارسال نمایند تاکید کرد: این رویداد هنری با مشارکت گروهی بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر،سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اداره کل اوقاف استان بوشهر و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر برای نخستین بار برگزار می شود.

پارسایی فر افزود : علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان به پایگاه اینترنتی حوزه هنری استان بوشهر به نشانی www.artbushehr.ir مراجعه فرمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر