جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۲۶۲
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: روزانه حدود ۴۰۰ نفر در شهرستان دیر واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد آخوندی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید امام جمعه دیر از بیمارستان دیر اظهار داشت: از زمان اجرای طرح واکسیناسیون تاکنون بیش از پنج هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا به افراد بالای ۵۰ سال در شهرستان دیر تزریق شده است و این روند در حال انجام است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: با تعریف گروه‌های سنی جدید و افزایش جمعیت هدف برنامه، روند واکسیناسیون افزایشی شده و روزانه حدود ۴۰۰ نفر در این شهرستان واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: به منظور دسترسی آسان شهروندان برای تزریق واکسن کرونا در هر شهر یک مرکز واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی و تیم‌های مراقبتی تشکیل شده است.

آخوندی با تاکید بر مشارکت همگانی در کنترل ویروس کرونا گفت: امید است با اجرای دقیق و هدفمند واکسیناسیون شاهد اجرای بهینه این طرح با مشارکت و همراهی همه گروه‌های اجتماعی باشیم و ضمن مشارکت در انجام واکسیناسیون، شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به طور جدی توسط شهروندان رعایت شود.

آخوندی با اشاره به بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی برای پوشش واکسیناسیون در سطح شهرستان، گفت: یافته‌های علمی نشان داده است که تزریق واکسن کرونا در ۱۰۰ درصد موارد از مرگ‌های کرونایی پیشگیری می‌کند.

 

تجلیل از کادر درمان و پرستاران بیمارستان

امام جمعه دیر به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در جمهوری اسلامی با حضور در بیمارستان امام هادی (ع) از کادر درمان و پرستاران تجلیل کرد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر با تبریک سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، اظهار داشت: کادر درمان و پرستاران در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند و باید از زحمات آنها تشکر کنیم.

امام جمعه دیر افزود: از اینکه امروز فرصتی مهیا شد تا به مناسبت هفته بزرگداشت نمازجمعه در جمع تلاش گران عرصه سلامت جامعه حاضر شویم خوشحالیم.

وی همچنین در بازدید از مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر دیر، گفت: مردم شهرستان دیر از فرصت واکسیناسیون علیه کرونا حداکثر بهره مندی داشته باشند و خود را در مقابل این بیماری منحوس واکسینه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر