شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری دو فرد سودجو خبر داد که باعث اخلال ۱۳۵ میلیارد ریالی در بازار مرغ شده بودند...
کد خبر: ۹۳۲۶۵
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

فکرشهر: فرمانده انتظامي استان بوشهر از دستگیری 2 نفر كه اقدام به خريد گسترده مرغ از مرغداران با قيمت بالاتر از نرخ مصوب کرده بودند خبر داد که  باعث این اخلال شده بودند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حیدر سوسنی گفت: با توجه به کمبود، گراني و نوسانات قيمت بازار مرغ، شناسايي اخلال گران در عرضه و قيمت گذاري بازار مرغ به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در پي اقدامات اطلاعاتي صورت گرفته ، فردي که در حوزه بازار مرغ در سطح استان فعاليت داشته مورد شناسايي قرار گرفته و پس از تحقيقات فنی و میدانی مشخص شد که این فرد به صورت سازمان یافته با ارتباط و هماهنگي با مرغداران درحوزه عرضه خارج از شبکه، اقدام به خريد گسترده مرغ از مرغداران با قيمت بالاتر از قيمت مصوب کرده و بدون مجوز به استان هاي فارس، خوزستان و کهگیلويه  و بوير احمد  منتقل می کند.

فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه قیمت مرغ در این استان ها بيشتر از استان بوشهر بوده و نامبرده با سوء استفاده از اين موضوع برای دستيابي به سود بيشتر و همچنين افزايش قيمت، مرغ هاي خريداري شده از مرغداران را باقيمتي بالاتر بدون مجوز، از استان خارج نموده به نحوي که مرغداران استاني مرغ هاي خود را به جهت سود بيشتر در اختيار وي قرار می دادند.

سرهنگ سوسنی با اشاره به شناسایی  فردي که  در خريد و انتقال بدون مجوز مرغ به خارج استان با متهم  همکاري داشته گفت: با توجه به اهميت موضوع پس از هماهنگي هاي لازم با مقام قضائي متهم و همدستش دستگير و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
 
وی گفت: اسناد و مدارک موجود همه حکايت از اين داشته که متهم در التهاب بازار مرغ نقش داشته و با همکاري همدستش که سرشبکه اصلی باند اخلال در توزیع مرغ استان بوشهر بودند به صورت سازمان یافته اقدام به خروج مرغ از استان می کردند.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: متهمان در تحقيقات فنی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی به انتقال بدون مجوز 600 تن مرغ خارج از شبکه توزیع طی 4 ماه گذشته معادل 135میلیارد ریال و اخلال در شبکه توزیع اعتراف کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر