شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۲۸۸
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کوتاهی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به بیمارستان کنگان موجب افزایش اعتراضات مردمی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از بیمارستان کنگان اظهار داشت: مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم، عسلویه و صنعت مخاطب بیمارستان کنگان هستند و این موضوع بیانگر اهمیت این بیمارستان است.

وی با ابراز نگرانی از مشکلات عدیده این مرکز درمانی و برخی نارضایتی‌های مردمی بیان کرد: این مرکز درمانی وضعیت سرمایش مناسبی ندارد و همه بخش‌ها، پرسنل و مراجعین از شدت گرمای موجود به ستوه آمده‌اند.

نماینده جنوب استان بوشهر با اشاره به اینکه فریاد مدیران و مسئولین منطقه جنوب استان به جایی نمی‌رسد اضافه کرد: هیچ گوش شنوایی از ناحیه مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان کنگان جنوب استان بوشهر را تحت پوشش خود قرار داده است افزود: تجهیزات و امکانات و نحوه خدمات رسانی و… مطلوب نیست و پزشک و پرستار مجبور است در این گرمای طاقت فرسای کنگان بعضاً با پنکه یا کمبود وسایل سرمایشی سر کند.

احمدی بیان کرد: در خصوص مشکلات اساسی بیمارستان امام خمینی کنگان، چندین بار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر صحبت کردیم، دعوت کردیم، با معاونین وزیر بهداشت جلسه گرفتیم ولی مشکلات پابرجا است.

وی ادامه داد: وقتی که برخی اوقات حتی شوینده در بیمارستان وجود ندارد یا وقتی به سرویس بهداشتی‌ها سر می‌زنیم با کلمه بزرگ می‌بینیم که نوشته» خراب «است، چگونه می‌توان رضایتمندی مردم را به شکل حداکثری ایجاد کرد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: به زودی برنامه‌ای در صدا و سیمای استان بوشهر خواهم داشت و در مجلس نیز وقت خواهم گرفت و صدای مظلومیت مردم منطقه را که روی بزرگترین منبع انرژی و اقتصادی نشسته‌اند به گوش تمامی کشور می‌رسانم.

احمدی تصریح کرد: بیمارستان کنگان حدود یک دهه است که اسم معین نفت را به یدک می‌کشد ولی متأسفانه هیچ خدماتی به این مرکز درمانی ارائه نمی‌شود. قطعاً برای این موضوع نیز برنامه دارم و حتی در همین لحظات آخر دولت کنونی نیز مطالب را انتقال خواهم داد و پیگیر خواهم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر