جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۳۲۱
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

فکرشهر:  پس از انتشار خبر «فکرشهر» درباره دستگیری دو عضو شورا و یک پیمانکار در شهر «شُنبه» شهرستان دشتی، دادستان بوشهر نیز این موضوع را تایید کرد. 

به گزارش «فکرشهر»، دادستان بوشهر گفت: دو نفر از اعضای شورای شهر شُنبه شهرستان دشتی و یک پیمانکار مرتبط با آن‌ها دستگیر و بازداشت شدند.

علی حسن‌پور بیان کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده شهرداری شهر شُنبه و دستگیری و بازداشت شهردار این شهر، سوم مرداد دو نفر از اعضای این شورا و یک پیمانکار مرتبط با آن‌ها به اتهام تخلفات مالی و حسب دستور قضائی از سوی اداره کل اطلاعات استان بوشهر دستگیر و بازداشت شدند.
 
به نوشته صداوسیما، وی افزود: پرونده این افراد در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشتی در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.
 
۱۴و ۱۵ تیر براساس دستور قضائی، شهردار شهر شُنبه شهرستان دشتی و دوتن از اعضای شورای شهر برازجان به اتهام تخلفات مالی با پیگیری و اقدام خوب و هوشیارانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان بوشهر دستگیر و بازداشت شدند.
 
پیش از این در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ نیز ۲۱ نفر از مدیران شهرداری بوشهر در پرونده تخلفات شهرداری و شورای  این شهر تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر