جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۳۲۷
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: سختی‌های کار نانوایی‌ها را قبول داریم ولی مشکلات نباید در ارائه خدمات به مردم خللی ایجاد کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو صبح دوشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان گناوه اظهار داشت: نان قوت غالب مردم در کشور ما است و همه مردم به نحوی با آن سروکار دارند و لذا باید کیفیت و کمیت آن مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

فرماندار گناوه افزود: در کنار امنیت غذایی مردم کیفیت نان مطرح است و جهت گیری ها و سمت گیری باید به گونه‌ای باشد که هر سال نسبت به قبل کیفیت و ارائه خدمات مربوط به نان بهتر شود.

وی گفت: نان یکی از مواردی است که زیر ذره بین و دید همه مردم است و باید بر کیفیت آن به جد حساس باشیم و به وضع موجود هم نباید اکتفا کرد، حتی اگر خوب هم است باید گامی برای بهتر شدن آن برداشت.

وی ادامه داد: اقدامات و تصمیم‌ها باید به گونه‌ای گرفته شود که منفعت عمومی و رضایت مردم در آن غالب باشد و اقدامات ما زمینه سوءاستفاده سودجویان را فراهم نکند.

مهرجو یادآور شد: فضای مجازی و رسانه بسیار خوب است و همه مسئولان را در اتاق شیشه‌ای و زیر ذره بین قرار داده تا هر تصمیمی و هر کاری را انجام ندهند و این یک امتیاز برای جامعه است که از فضای رانتی و غیر شفاف و غبارآلود پیش گیری می‌کند و ما نباید با کم کاری خود بهانه‌ای به دست کسانی بدهیم که بتوانند از این فضا سو استفاده کند.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: ما همه موارد سختی‌های کار نانوایی‌ها را قبول داریم ولی مشکلات نباید در ارائه خدمات به مردم خللی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: نگاه ما این نیست که به نانوایی‌ها فشاری وارد شود بلکه ما از نانوایی‌ها می‌خواهیم که دلسوزانه کار خود را در ارائه خدمت هر چه بهتر به مردم انجام دهند.

وی گفت: ضمن اینکه خود را مدافع نانوا دارها می‌دانیم و از حقوق آنها در هر جا و تمام توان حمایت و پیگیری خواهیم کرد ولی حق و حقوق مردم هم باید رعایت شود و نانوایی‌ها هم اگر کمک کارگروه را می‌خواهند باید در ارائه خدمات به مردم همکاری کنند.

وی پیرامون فروش نان بسته بندی گفت: در زمینه نان بسته بندی نیز در خارج از ساعت پخت نانوایی که مشتری نباشد اگر با رعایت همه موارد و مجوز لازم انجام شود ایرادی ندارد.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: تصمیمات و اقدامات کارگروه آرد و نان شهرستان در رضایت عمومی یا عدم رضایت شهروندان اثرگذار است و اگر در تصمیمات گرفته شده رضایت مردم مستتر باشد تصمیمی گرفته شده درست و عقلانی و مؤثر و در راستای منافع عمومی بوده است و لذا همه باید تلاش کنند که تصمیمات در جهت خدمت بیشتر به مردم باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر