جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: دمای هوا تا از امروز تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت که این افزایش دما در مناطق دور از ساحل بیشتر خواهد بود...
کد خبر: ۹۳۳۳۴
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: دمای هوا تا از امروز تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت که این افزایش دما در مناطق دور از ساحل بیشتر خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا با افزایش سرعت وزش باد‌های بیشتر شمال شرقی در سطح استان، وقوع گردوخاک در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.
 
محمدرضا انصاری از افزایش دما در استان خبر داد و افزود: از امروز تا روز چهارشنبه دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و در برخی از مناطق به‌ویژه مناطق دور از ساحل مانند دشتستان، دشتی و تنگستان به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس یا فراتر از آن خواهد رسید.
 
وی با اشاره به وضعیت جوی و دریایی استان تا فردا گفت: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
 
این کارشناسی هواشناسی بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال شرقی تا شمال غربی گاهی جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۴ و در برخی ساعت‌ها تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
وی عنوان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و فردا در برخی ساعات گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 
انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۳۹ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۰۵، جزردوم ساعت ۱۷:۴۱ و مد دوم ساعت ۲۳:۴۳ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر