پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۳۴۶
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان گفت: نمازجمعه، بهترین پایگاه برای تقویت وحدت و انسجام جامعه بوده و ابعاد عبادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی آن از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان، عبدالرضا شنان پور با بیان این مطلب، به مناسبت 5 مرداد، سالروز بزرگداشت روز نماز جمعه، اظهارداشت: نماز جمعه یکی از نهادهای پربرکت نظام اسلامی است و امام(ره)موسس برپایی اولین نماز در سنگر نمازجمعه در کشور بعد از انقلاب بود واین نهاد را سنگر مستحکم براینظاماسلامیقرارداد.

 وی با بیان این که نماز جمعه نهادی عبادی و سیاسی است،اظهار داشت:آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در سنگر نماز جمعه ضروری است و در تبیین برنامه ها و دستاوردهای نظام اسلامی نیز نقش اساسی دارد.

 رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان افزود: آیین وحدت بخشی که می توان آن را به عنوان یکی از ارکان خودسازی جامعه پردازی و تمدن سازی، مورد تاکید مقام معطم رهبری در بیانیه گام دوم برشمرد.برای نظام اسلامی قرار داد.

 شنان پور با بیان این که نماز جمعه سنگر اساسی درمقابل تهاجم همه جانبه دشمن است،افزود:طرح های مختلفی با حمایت ستاد نمازجمعه شهرستان و نهادهای فرهنگی انجام شده که از جمله طرح معیاد دانش آموزی بوده است،که به صورت حضوری و در شرایط آبی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان درپایان ابراز نمود:نماز جمعه مظلومیت های خاص خود را در بحث رسانه دارد و یادآور شد: فرهنگ نماز جمعه در رسانه ها مغفول مانده و درخواست ما ترویج فرهنگ نماز جمعه است که این امر مصداق نشر معارف می باشد و اهالی رسانه می توانند این فرهنگ غنی را در زندگی مردم جاری و ساری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر