جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۳۷۹
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: ایستگاه آموزش و اطلاع‌رسانی کرونا به منظور حساس‌سازی، اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی افراد در زمینه بیماری کووید ۱۹ و و اکسیناسیون آن در این شهرستان برپا شد.

به گزارش فکرشهر، احمد آخوندی روز سه شنبه در حاشیه این مراسم به رسانه ها اعلام کرد: در این ایستگاه علاوه بر پاسخ به سوالات بهداشتی و درمانی مراجعه کنندگان، بروشور و پمفلت آموزشی نیز توزیع می‌شود.

وی اضافه‌کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعیت هلال احمر در برپایی این ایستگاه مشارکت دارند و از پتانسیل خوب نیروهای بسیجی، هلال احمر و داوطلبان سلامت در امر آموزش سلامت شهروندان و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه بهره می‌بریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: بالغ بر ۲ هزار تراکت، پمفلت و بسته‌های آموزشی در این ایستگاه بین شهروندان توزیع و به بیش از ۵ هزار نفر نیز آموزش با موضوع بیماری کووید ۱۹ و واکسیناسیون کرونا ارائه  خواهد شد.

آخوندی با تاکید بر تولید محتوای آموزشی برای کنترل ویروس کرونا گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر علاوه بر راه‌اندازی ایستگاه آموزش و اطلاع رسانی از ظرفیت شبکه‌های فضای مجازی نیز  برای پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ بهره می‌برد.

وی افزود: تاکنون بیش از یکهزار تراکت با موضوعات مختلف آموزشی برای پیشگیری از بیماری کووید۱۹ و ویروس کرونا تولید محتوا و در فضای مجازی منتشر شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر