شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۴۰۹
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: برگزیدگان مسابقه "عکس حضور" روز سه شنبه در آیینی در شهرستان دشتی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه خورموج مرکز شهرستان دشتی در این آیین گفت: مسابقات فرهنگی و هنری به لحاظ ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه یکی از ضرورت ها است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با اجرای فعالیت های متنوع توانسته حضور موثری در این بخش داشته باشد.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: تلفیق هنر با بزرگترین اجتماع سیاسی مردمی در انتخابات اخیر موجب ثبت و به تصویرکشیدن حضور پرشور مردم شهرستان دشتی شد که اقدامی شایسته و ارزنده بود.

وی به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برای گرامی داشت و بزرگداشت مناسبت ها از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: مسابقه عکس حضور با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، شناسایی ظرفیت‌های جوان و نوجوان این شهرستان در حوزه عکاسی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار و آثار قابل توجهی به دبیرخانه ارسال شد.

حمید زارعی اظهار کرد: ترویج فرهنگ و هنر در قالب برنامه‌های مختلف و مناسبت های ملی و مذهبی از اولویت‌های فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که این مسابقه در همین راستا برگزار شد.

وی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگ و هنر، موظف به اجرای برنامه های مختلف و متنوع است تا زمینه ایجاد نشاط اجتماعی را در بین مردم به وجود آورد.

زارعی عنوان کرد: بیش از ۱۶۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در سال جاری تدارک دیده شده که در صورت داشتن شرایط به صورت میدانی و یا از طریق فضای مجازی در سطح مرکز شهرستان و روستاها برگزار خواهد شد.

علیرضا قاسمی، رضا رمضانی و سیده سولماز موسوی در بخش حرفه‌ای و علیرضا جلالی، رقیه صدریان فرد و صفیه عزیزنژاد نفرات برگزیده بخش عمومی مسابقه هستند که با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی و مدرسه قلم خورموج نیز در این مسابقه مشارکت داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر