جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست خبری عوامل تیم هندبال ستارگان دشتستان مطرح شد:
فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: نشست خبری عوامل تیم هندبال ستارگان دشتستان درباره مسائل رخ داده در فصل قبل رقابت های لیگ برتر و شرایط حال و حاضر تیم و موارد مربوط به حضور در رقابت های امسال برگزار شد...
کد خبر: ۹۳۴۷۳
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: نشست خبری عوامل تیم هندبال ستارگان دشتستان درباره مسائل رخ داده در فصل قبل رقابت های لیگ برتر و شرایط حال و حاضر تیم و موارد مربوط به حضور در رقابت های امسال برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان گفت: سال ۹۹ را با مشکلات فراوانی شروع کردیم و از ابتدا ۹ بازیکن دچار کرونا شدند و فدراسیون در صدد برآمد تیم را از مسابقات حذف کند که با پیگیری های فراوان و همه جانبه این مشکل رفع شد.

جلال الدین برزگر ادامه داد: شرایط به گونه ای رقم خورد که در مرحله آخر بازی ها تیم به انسجام لازم رسید و نتوانستیم نتایجی که مدنظر داشتیم را در طول فصل به دست آوریم.

وی با اشاره به سقوط تیم در سال گذشته افزود: در مرحله آخر لیگ گذشته تبانی بین دو تیم صورت گرفت که باعث می‌شد تیم طبس سقوط کند که پس از اعتراض آن ها و مورد قبول واقع شدن آن، جدول تغییراتی در خود دید که به نفع ما تمام نشد و به سقوط ما می انجامید.

مدیرعامل ستارگان دشتستان ادامه داد: پس از این موضوع ما نیز اعتراض گذاشتیم و با بررسی‌هایی که فدراسیون انجام داد و پیگیری هایی که انجام شد مشخص شد تبانی رخ داده و توانستیم حق خود را گرفته و مجددا امسال نیز در لیگ برتر حضور خواهیم داشت.

برزگر در خصوص مسائل مالی گفت: اگر واقع بینانه نگاه کنیم همه تیم ها وابسته به دولت هستند. از استقلال و پرسپولیس گرفته تا تیم های صنعتی و... .

وی اضافه کرد: از مهرماه سال ۹۹ و با مستنداتی که موجود است کلا ۴۸۰ میلیون تومان دریافتی داشتیم با همه حرف و حدیث هایی که پشت سر تیم ما بود و به ما تیم خاص می‌گفتند و در سال ۱۴۰۰ نیز تنها ۹۵ میلیون تومان و آن هم در تیرماه به ما داده شده است آن هم به چه شرایطی و ما مجبور شدیم هزینه ادامه رقابت ها را خرد خرد از طریق عوامل تیم و هواداران تامین کنیم.

برزگر افزود: یک مطلب خیلی مهم که کسی به آن توجه نکرده این است که ما تیمی نوپا هستیم و تیم تا به خودباوری برسد و بین سایر تیم ها جا بیافتد زمان بر است.

مدیرعامل ستارگان دشتستان ادامه داد: علی رغم این که هفته جاری در قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر امسال شرکت کردیم اما هنوز مشخص نیست در بازی ها حاضر شویم یا نه و تصمیم در این مورد آسان نیست چون تیم متعلق به من نیست و متعلق به مردمی است که در گرمای تابستان و هوای دم کرده در سالن حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: در دیدارهایی که با مسوولین داشته ایم عنوان شد که ما این امتیاز را ساده به دست نیاورده ایم که به آسانی از دست بدهیم و ورودی مسابقات پرداخت شده و ما در خدمت شما هستیم.

برزگر عنوان داشت: باور کنید یک بازیکن تیم ذوب‌آهن ۷۰۰ میلیون تومان است و ما با این شرایط در مسابقات حاضر می‌شویم. این که تماشاگر از ما برد بخواهد حق او است ولی مردم باید بدانند که شرایط تیم چگونه است و ما با چه حریفانی با چه شرایطی در حال رقابت هستیم.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان گفت: مسابقات امسال ۲۱ امردادماه در تهران آغاز خواهد شد و دو بازی صورت خواهد گرفت.

رضا عباسی افزود: بازی ها در یک گروه ۱۲ تیمی به انجام خواهد رسید و طبق گفته فدراسیون تا خردادماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم های دیگر تمرینات خود را ماه هاست شروع کرده اند و مبلغ قراردادها نیز امسال دو تا سه برابر افزایش پیدا کرده است و باشگاه های متمول بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان هزینه تیم خود کرده اند.

عباسی اضافه کرد: در همه استان ها مسوولین ارشد پس از حضور تیمی در لیگ برتر اسپانسری پیدا کرده و بار آن را به دوش می‌کشد مانند ذوب آهن، مس و سپاهان در زمینه صنعتی، شهرداری ها مثل شهرداری گرگان، صنایع نفت و گاز که موارد آن فراوان است ولی در استان ما این اتفاق برای ستارگان نیافتاده است. ما در دو سال گذشته و امسال با تمامی مسوولین استان در همه قوا دیدارهایی داشته ایم اما ظاهراً همتی برای حمایت از ستارگان دشتستان وجود ندارد.

سرمربی ستارگان دشتستان افزود: برای حضور در بازی ها تیم باید پنج ماه قبل از بازی ها تمرینات خود را آغاز کند ولی با وجود مشکلات مالی فراوان حرف زدن از مسائل فنی صحبتی گزاف است و ما تاکنون و با توجه به بدهکاری های تیم با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته ایم و معلوم نیست امسال در بازی ها حضور داشته باشیم یا نه و این که من سرمربی تیم باشیم یا خیر.

عباسی ادامه داد: سال گذشته بازیکنانی داشتیم که به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالباتشان تیم را ترک کردند و دست ما در لحظات حساس خالی ماند و امسال نیز ظاهراً با شرایط نامعلوم مالی روبرو هستیم و باید توقع خود را در حد داشته هایمان کم کنیم.

وی با اشاره به برخی انتقادات گفت: متاسفم برای منتقدینی که با آگاهی کامل از اوضاع در رسانه ها و فضای مجازی غرض ورزی می‌کنند و تیمی را که دریافتی آن مشخص است به عنوان تیم میلیاردی معرفی می‌کنند هر چند اگر مبلغی که می گوین هم دریافت کرده بود در مقابل سایر تیم ها چیزی نیست.

سرمربی تیم ستارگان دشتستان اضافه کرد: این را باید همه بدانند که از سال گذشته تاکنون متولی ورزش شهرستان دشتستان حتی یک تماس با هیچ‌یک از عوامل تیم نداشته است. مگر ورزش دشتستان بالاتر از ستارگان تیمی هم دارد؟ مگر وقتی وزیر ورزش از شما عملکرد می‌خواهد از این تیم به عنوان دستاورد خود یاد نمی‌کنید؟

عباسی افزود: از سیصد میلیون تومانی که قرار بود با مصوب شورا و تایید فرمانداری توسط شهرداری به ما داده شود از سال گذشته هنوز بیش از صد میلیون تومان آن پرداخت نشده است.

وی اضافه کرد: همین الان که من با شما صحبت می کنم اسپانسر مالی تعیین نشده و تردیدهایی بابت شرکت کردن و شرکت نکردن در مسابقات وجود دارد ولی تا هفته آینده اگر تامین کننده مالی درست مشخص نشود نه این که نخواهیم ولی قادر به شرکت در مسابقات نخواهیم بود و این امتیاز از دست خواهد رفت.

عباسی ادامه داد: قبلا گفته ایم و حالا هم اعلام می‌کنیم این تیم متعلق به مردم است و اگر کسی یا ارگانی وجود دارد که می تواند این تیم را ساپورت مالی و فنی کند ما حاضریم این تیم را دو دستی تقدیم کنیم فقط این امتیاز برای شهرستان از دست نرود.

وی در پایان گفت: این تیم را تیم مردم می‌دانم و اگر این هواداران نبودند نمی‌توانستیم به لیگ برتر صعود کرده و در لیگ بمانیم.

رییس هیات هندبال دشتستان گفت: هندبال دشتستان و خصوصا برازجان پیشینه ای قدیمی دارد و به جرات می توان آن را ورزش اول شهرستان عنوان کرد و جا دارد از مسوولین باشگاه ستارگان دشتستان تشکر کنم که به تنهایی جور هندبال و ورزش شهرستان را در این چند سال کشیده اند.

رضا مصباحی ادامه داد: چشم انداز هر ورزشی لیگ برتر است و هدف از ورزش حرفه ای رسیدن به بالاترین جایگاه است و الا فایده ای ندارد.

رییس هیات هندبال دشتستان افزود: چرا همه تیم های لیگ برتری استان اسپانسر دارند و از طرف نهادها یا صنایعی حمایت می‌شوند و فقط تیم هندبال ستارگان دشتستان از این مهم برخوردار نیست؟

وی ادامه داد: واقعا رفتن به لیگ برتر آسان نیست و ما برای حضور آبرومندانه در مسابقات امسال، هزینه را دو میلیارد تومان اعلام کرده ایم. واقعا برآورد کردن این هزینه برای مسوولین استان سخت است؟

مصباحی در ادامه خطاب یه مسوولین ورزش و جوانان گفت: چرا متولی ورزش ما را حمایت نکرده و به سایر ادارات ارجاع می‌دهد؟ واقعا درست است که مسوولین ورزش ما را به شهرداری و شورا ارجاع دهند؟ متولی این جلسه باید اداره ورزش و جوانان باشد و پیگیر کارهای ما باشد نه این که ما همه کارها را انجام دهیم و پز آن را اداره ورزش دهد. واقعا این اداره چه کاری برای هندبال و ورزش انجام داده است؟

وی اضافه کرد: دو سال پیش مسوول ورزش شهرستان و استان قول دادند که تا ده روز زمین هندبال ساحلی را برای برازجان که قطب هندبال استان است بسازند ولی الان دو سال گذشته و هنوز هیچ خبری نشده است.

رییس هیات هندبال شهرستان دشتستان به مشکلاتمالی و هزینه بالای رقابت ها اشاره کرده و افزود: برای مثال بازیکنی که سال گذشته با ما قرارداد ۵۰ میلیونی داشت امسال با مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به مس کرمان رفته است.

مصباحی در پایان گفت: مخالفان فعلی ما ورزشی ها هستند و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که همه روی هندبال و تیم ستارگان دشتستان زوم کرده اند و باید اعلام کنم خدا می‌داند برای هندبال ۴۰ سال زحمت کشیده شده تا به اینجا رسیده است و نباید سایرین ناراحت شوند.

نظرات بینندگان
اسی
|
-
|
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
یادش به خیر یه زمانی همه‌ی شهر تلاش میکردن که ستارگانمون به لیگ برتر برسه؛ تلاش میکردن شهرمون برای اولین بار توی تاریخش توی ورزش حرفه‌ای به جایگاه والای حضور در لیگ برتر برسه و اسمش بین شهرهای مطرح در ورزش حرفه‌ای جا بگیره اما هنوز هیچی نشده باید با بی‌تفاوتی مسئولین شاهد پرپر شدن آرزومون باشیم. این که بعد از کرونا بریم سالن امام خمینی و پلنگ‌های دشتستونی رو تا رسیدن به رتبه‌های بالای جدول تشویق کنیم.

کاش یکی به مسئولینمون حالی کنه که این تیم برای ما مروم خیلی عزیزه؛ عزیزتر از شما مسئول محترمی که نسبت به ما مردم بی‌تفاوتی. کاش تا مجبور نشدیم یه تحصن هم خرج ستارگان کنیم، خودتون یا برای ستارگان یه فکری کنین، یا برای خودتون یه فکری کنین.

یا علی
ناشناس
|
-
|
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
آقای عباسی مربی رو بذارید کنار تا تیم موفق تر به کار خودش ادامه بده

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر