جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۴۹۷
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: از آغاز واکسیناسیون کرونا تا پایان روز پنجم مرداد ۶ هزار و ۷۱ دوز واکسن کرونا به گروه‌های مشمول در این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، انتقام عزیززاده روز پنجشنبه افزود: از جمعیت سه هزار و ۸۹ نفری گروه هدف بالای ۶۰ سال در شهرستان دیلم تاکنون ۲ هزار و ۴۲۰ نفر معادل ۷۸.۳۴ درصد نوبت اول و ۴۳۲ نفر معادل ۱۴ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: همچنین گروه هدف ۵۰ تا ۶۰ سال در این شهرستان  سه هزار و ۲۵۵ نفر هستند که از این جمعیت یک هزار و ۸۹۲ نفر معادل ۵۸ درصد نوبت اول و ۷۹ نفر معادل ۲.۵ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان دیلم افزود: همه واکسن‌ها در پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و همچنین فرم شدید بیماری و کاستن از بستری و مرگ‌ و میر ناشی از کرونا موثر  هستند.

وی اضافه کرد: همشهریان برای واکسیناسیون کرونا پس از ثبت‌نام در سایت Salamat.Gov.Ir در شهر دیلم و روستاهای بخش مرکزی به سالن مسجد نور و در شهر امام حسن و روستاهای تابعه به مرکز خدمات جامع سلامت شهید حسینی زاده امام حسن (ع) مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر