جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۵۶۷
جمعه ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شیوع فزاینده ویروس کرونا در این استان شرایط بسیار سختی برای مردم، کادر درمان و بیماران ایجاد کرده‌ و استقرار بیمارستان صحرایی مجهز و ارسال تجهیزات مورد نیاز ضروری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت افزود: هم اکنون شرایط حاد کرونایی طوری است که بیمارستان‌های استان بوشهر از پذیرش بیماران خودداری می‌کنند.

وی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا کرد نست به اعزام نیروهای کارآمد کادر درمان خود شامل پزشک، پرستار و کمک پرستار، به استان ولایتمدار بوشهر اقدام کنند در غیر این‌صورت شاهد یک فاجعه گسترده انسانی در استان بوشهر خواهیم بود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهوری و هیأت دولت دوازدهم در پایان دوره مسئولیت آنان اعلام کرد: خدمت به مردم یک نعمت است که باید قدر آن را دانست.

وی تاکید کرد: خدمت با اخلاص به مردم در نظام هستی و نزد خداوند ذخیره و فرد خدمتگزار مأجور است.

امام جمعه بوشهر از برگزار کنندگان مراسم عید غدیر بویژه بنیاد بین المللی غدیر در استان، مسجدها، هیات‌های مذهبی، خیران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، جامعه روحانیت، اصحاب رسانه و همه تلاشگران در این عرصه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر