شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۵۸۸
جمعه ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی، نیاز به بررسی و کارشناسی دارد و در کمیسیون مشترک با حضور کارشناسان مختلف بیشتر و دقیق‌تر بررسی، بازبینی و مورد مطالعه و تحقیق و تعمق قرار خواهد گرفت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام موسی احمدی روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: نمایندکان مجلس با طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی  قرار نیست در مقابل مردم بایستند بلکه ما در تصمیم‌هایی که در مجلس می‌گیریم بطور قطع مردم را خواهیم دید.

وی اضافه کرد: متن طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی را به رسانه‌ها ارسال کردم تا موکلینم در جریان آن باشند و از کم و کیف این طرح اطلاعات کاملی دارم و معتقدم روح این طرح با آن چیزی که در فضای عمومی مطرح می‌شود، منافات دارد.

احمدی گفت: در فراکسیون انقلاب اسلامی پیشنهاد دادم قبل از طرح، مناظره بین موافقان و مخالفان صورت بگیرد تا شفافیت کامل اتفاق بیافتد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه نباید در قضاوت این طرح عجله کرد، ادامه داد: عده‌ای در داوری عجله کردند و این طرح نیاز به بررسی و کارشناسی بیشتر دارد و تصویب نهایی نیست که اینقدر طراحان و حامیان مورد حمله و هجمه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: مردم پیشنهادهای خود را به ما بدهند، بی‌شک از نظرهای کارشناسان و خبرگان این حوزه بهره می‌بریم زیرا این طرح می‌تواند با نظر صاحب‌نظران و حتی مخالفان طرح بهتر و مطلوب‌تر تصویب شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: حل مشکلات مردم دغدغه اصلی نمایندگان است و ما با نگاه به این مهم در صدد هستیم قوانینی را تصویب کنیم که باری از دوش مردم بردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر