شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان:
فکرشهر: سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: در خیز پنجم کرونا شمار بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان افزایش چشمگیر و بی‌سابقه‌ای داشته است...
کد خبر: ۹۳۶۳۶
شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: در خیز پنجم کرونا شمار بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان افزایش چشمگیر و بی‌سابقه‌ای داشته است.

به‌گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، شهرام جلال‌پور افزود: در خیز پنجم کرونا به‌علت جهش ویروس که خطرناک‌تر و مسری‌تر شده، افزون بر افراد میان‌سال و سالخورده، کودکان هم درگیر شده‌اند.

او اضافه کرد: هم‌اکنون بیمارستان شهید گنجی برازجان با پذیرش بیشتر از ظرفیت واقعی خود روبه‌رو است و ۱۸۰ بیمار بستری کرونایی و ۶۵ بیمار بستری موقت کرونایی را در بخش کرونایی جای داده که روزانه پذیرش بیماران نیز روند افزایشی دارد.

جلال‌پور در ادامه افزود: با توجه به این‌که بیمارستان ۱۲۰ تخت برای بیماران کرونایی در نظر گرفته بود، ولی باافسوس در این خیز ما با کمبود تعداد تخت مواجهه شدیم. بخش اورژانس بیمارستان با دارا بودن ۱۶ تخت برای ارائه خدمت به ۱۶ بیمار طراحی شده است ولی متأسفانه با توجه به فراوانی بیماران کرونایی، روزانه گاه ۸۵ تا ۹۰ بیمار هم بستری کرده‌ایم و تلاش بیمارستان بر این است که تمام مراجعان را پذیرش کند.

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: با وجود تلاش شبانه‌روزی گروه درمان در ارائه خدمات درمانی به بیماران، ما با کمبود نیروی انسانی برای رسیدگی به بیماران کرونایی روبه‌رو هستیم و به‌همین دلیل ۶ پزشک و ۱۲ کادر پرستاری اضافه کرده‌ایم.

جلال‌پور اضافه کرد: یک بخش جدید با ظرفیت ۱۵ تخت برای پذیرش بیماران کرونایی تجهیز و راه‌اندازی شد که بلافاصله ظرفیت آن تکمیل شد، این در حالی است که هم‌اکنون ظرفیت بخش ICU کرونا با ۱۰ تخت کاملاً پر است و متأسفانه از شنبه هفته گذشته تا به امروز ما ۱۵ نفر از هم‌وطنانمان را بر اثر بیماری کرونا از دست دادیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر