پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۶۸۲
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۹

فکرشهر: " بهاره سالخورده " ورزشکار مستعد بندرگناوه و عضو تیم باشگاه فوتسال ایراندخت کنگان در مسابقات لیگ فوتسال کشور گفت: هدفم در مسابقات لیگ دسته دوم کشور راهیابی به تیم ملی است.

به گزارش فکرشهر، این بانوی ورزشکار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ⁩: علاقه زیادی به فوتسال دارم و تمام تلاش و همت خود را در این دوره از مسابقات بکار خواهم بست تا به مراتب بالاتر که عضویت در تیم ملی است‌، دست یابم.

وی گفت: باتوجه به علاقه  زیادی که به این رشته دارم و هدفم رسیدن به جایگاه بالاتر است به علت نداشتن نماینده‌ای از گناوه به تیم ایراندخت کنگان پیوستم تا استعداد خود را بروز دهم.

سالخورده افزود:  قراردادم با تیم ایراندخت کنگان  ۲ ساله است و تنها بانوی ورزشکار گناوه‌ای هستم که در تیم فوتسال بانوان دسته دومی کشور بازی می‌کنم.

فوتسالیست گناوه‌ای  گفت: اردوی آمادگی نماینده استان بوشهر به پایان رسیده است و این تیم در اولین دیدار خود چهارشنبه هفته جاری به مصاف کوه چنار استان فارس می‌رود.

وی افزود: کادر فنی و بازیکنان تیم کنگان با آمادگی کامل پا به مسابقات می گذارند و  مصصم هستیم که به لیگ دسته اول کشور راه یابیم.

این بانوی ورزشکار گناوه‌ای بیان کرد: در شهرستان گناوه بانوان مستعد زیادی در رشته های ورزشی از جمله فوتسال وجود دارد که در صورت حمایت و پشتیبانی در شهر خود تیم فوتسال برای حضور در لیگ کشور تشکیل خواهیم داد.

سالخورده گفت: یکی از مشکلاتم  برای حضور در تمرینات تیم هزینه ایاب و ذهاب است که بار مالی زیادی دربردارد و اگر چنانچه در شهر خودمان یک تیم در لیگ کشوری وجود داشت، در گناوه بازی می‌کردم.

تیم فوتسال ایراندخت کنگان در گروه نخست لیگ دسته دوم کشور با تیم‌های رودسر، آذرخش شهریار، عدالت عمران جنوب، پرتو زندگی، کوه چنار فارس، قرمزپوشان تهران و جندی شاپور دزفول همگروه است.

در بازی‌های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های ایران، ۲۸ تیم در چهار گروه هفت تیمی قرار دارند که به شکل دوره‌ای برای  صعود به مرحله دوم رقابت خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر