جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۶۸۷
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: معاون مطبوعاتی و فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ با مشارکت ۱۲ کتابفروشی در این استان آغاز شده و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صدا و سیما، آنیتا مظفری افزود: سال گذشته سقف مجاز خرید برای هر خریدار، ۲۰۰ هزار تومان بود که امسال با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار یارانه، مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند تا سقف ۳۰۰ هزار تومان از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار شوند.

وی بیان کرد: در بندر بوشهر کتاب فروشی‌های پاپیروس، کتاب شهر، خانه کتاب، کافه کتاب (پاتیزه) و کتابسرای افشین و در سایر شهرهای این استان نیز خانه کتاب و شهر کتاب باقرپور در برازجان، دانشجو در جم، هرمس و مرکزی در گناوه، کتاب‌سرای نیک در کنگان و کتابفروشی سیتک در عسلویه، در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ استان بوشهر مشارکت می‌کنند.

مظفری اظهار داشت: طرح‌های فصلی کتاب از اهمیت بسزایی در حفظ موجودیت کتاب فروشی‌ها بویژه در شرایط بحران کرونا، برخوردار است.

وی عنوان کرد: طرح‌های فصلی با تخفیف مناسب قدرت مردم را در خرید کتاب افزایش می‌دهد و پای آنها را به کتاب فروشی‌ها باز می‌کند و در دوران کسادی و رکود ناشی از کرونا می‌تواند موجب افزایش استقبال مخاطبان شود.

طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ با مشارکت ۹۵۸ کتاب فروشی در سراسر کشور آغاز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر