جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۷۳۴
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: با توجه به نزدیکی ماه محرم و صفر هیچ موکبی در سطح شهرستان بر پا نمی‌شود و همه برنامه‌ها بر اساس دستور العمل های ابلاغی و رعایت پروتکل‌های مربوطه انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری صبح دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان دشتی با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان بسیار نگران کننده است، اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با عادی انگاری در سطح جامعه به حد بسیار پایینی رسیده است.

وی افزود: دورهمی ها و مسافرت‌ها از عوامل ایجاد وضعیت موجود هستند که در این زمینه نیز باید اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط انجام شود.

نادری ادامه داد: اجرای طرح واکسیناسیون بر اساس اولویت بندی و گروه‌های تعریف شده در سطح شهرستان به نحو مطلوب در حال اجرا بوده و برای واکسیناسیون معلمان نیز آموزش و پرورش با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان فضای مناسب پیش بینی کند.

وی اضافه کرد: بسیج و هلال احمر با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان هشدارهای وضعیت سخت موجود را در سطح جامعه به منظور رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی اطلاع رسانی کنند.

نادری گفت: نیروی انتظامی در خصوص اتوبوس‌هایی که کاروان‌های زیارتی را به مشهد می‌برند ضمن تذکر به مالکین و راننده‌های اتوبوس‌های مذکور از تردد و خروج این اتوبوس‌ها جلوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: صنوف شهرستان به منظور همراهی با کادر درمان و هشدار به جامعه و شهروندان در زمینه وضعیت نامناسب شیوع کرونا در شهرستان در روز سه شنبه تعطیل هستند.

نادری یادآور شد: با توجه به نزدیکی ماه محرم و صفر هیچ‌گونه موکبی در سطح شهرستان بر پا نمی‌شود و مراسم و برنامه‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و رعایت پروتکل‌های مربوطه انجام می‌پذیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر