چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۷۹۳
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: فاطمه کرم زاده بانوی تیر انداز بوشهری در مرحله مقدماتی رشته تیراندازی با تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر بانوان و با کسب هزار و ۱۶۳ امتیاز بیست و دوم جهان شد و از رسیدن به فینال باز ماند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، فاطمه کرم زاده بانوی تیرانداز بوشهری و تنها نماینده المپیکی استان شب گذشته در ورود به فرودگاه بوشهر گفت: در مقابل بهترین‌های تیراندازی، از عملکرد خودم راضی بودم.

وی افزود: در مسابقات المپیک بهترین‌ها حضور دارند و شرایط برای امتیاز گرفتن سخت است.

کرم زاده با بیان اینکه انتظارات برای کسب مدال زیاد بود گفت: به دلیل اینکه در مسابقه قبلی رکورد خوبی زده بودم و نزدیک به رکورد جهانی بود، امیدوار به کسب مقام بودم. ولی در وضعیت به زانو که وضعیت اول بود اگر رکورد خودم را می‌زدم قطعا فینالیست بودم، ولی متاسفانه ۱۰ نمره کمتر زدم؛ اما از عملکرد خودم راضی بودم، چون تلاشم را انجام دادم.

وی شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین را برنامه بعدی خود عنوان کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هم گفت: بهترین‌ها در المپیک حضور پیدا می‌کنند و خانم کرم زاده هم یکی از بهترین‌ها بود آن هم با سهمیه‌ای که توانسته بود برای حضور در المپیک کسب کند.

بهروزیان فرد با بیان اینکه بازماندن این ورزشکار از فینال چیزی از ارزش هایش کم نمی‌کند افزود: خانم کرم زاده ورزشکاریست که امید آینده ورزش کشور است و المپیک نخستین تجربه او بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر