جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ:
فکرشهر: رهبر معظم انقلاب گفتند: مراسم تنفیذ، که متکی است به قانون اساسی و به رسمی که امام بزرگوار بنیانگذاری کردند در کشور، در طول این چند دهه بارها تکرار شده است و مظهری است از جابجایی مسئولیت بسیار مهم قوه مجریه که در واقع مدیریت کشور است به شکل عقلانی و به شکل آرام و متین؛ این بسیار مهم است...
کد خبر: ۹۳۷۹۸
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: رهبر معظم انقلاب گفتند: مراسم تنفیذ، که متکی است به قانون اساسی و به رسمی که امام بزرگوار بنیانگذاری کردند در کشور، در طول این چند دهه بارها تکرار شده است و مظهری است از جابجایی مسئولیت بسیار مهم قوه مجریه که در واقع مدیریت کشور است به شکل عقلانی و به شکل آرام و متین؛ این بسیار مهم است. معمولا در بسیاری از کشورها این جابجایی با کشمکش و این‌ها انجام میگیرد اینجا بحمدالله با آرامش با امنیت این جابجایی انجام میگیرد در دوره‌های مختلف، این دوره هم همین جور به فضل الهی؛ و هم نشانه عقلانیت و آرامش و طمأنینه عمومی حاکم بر کشور و مسئولین و مردم است و هم نشانه تنوع سیاسی است.

به گزارش «انتخاب»، مهمترین بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

اولا بایستی از خداوند متعال تشکر کنیم که این توفیق را به ملت ایران عنایت کرد تا توانستند یک بار دیگر این حرکت کاملا پرمعنای انتخابات را که نشانه مردم سالاری دینی است، با موفقیت انجام دهند.

به رئیس جمهور محترم دولت دوازدهم و همکارانشان خسته نباشید می گوییم و برای آقای رئیسی و همکارانشان طلب توفیق و عنایت ویژه می کنیم.

این مراسم، مراسم تنفیذ، که متکی است به قانون اساسی و به رسمی که امام بزرگوار بنیانگذاری کردند در کشور، در طول این چند دهه بارها تکرار شده است و مظهری است از جابجایی مسئولیت بسیار مهم قوه مجریه که در واقع مدیریت کشور است به شکل عقلانی و به شکل آرام و متین؛ این بسیار مهم است. معمولا در بسیاری از کشورها این جابجایی با کشمکش و این‌ها انجام میگیرد اینجا بحمدالله با آرامش با امنیت این جابجایی انجام میگیرد در دوره‌های مختلف، این دوره هم همین جور به فضل الهی؛ و هم نشانه عقلانیت و آرامش و طمأنینه عمومی حاکم بر کشور و مسئولین و مردم است و هم نشانه تنوع سیاسی است.

یک جنبه مردمی بودن مبارزه بی امان با فساد است

بستر اصلی شکل گیری فساد در قوه مجریه است

در تشکیل دولت باید سرعت عمل به خرج داد

رئیس‌جمهور در معرفی وزرای پیشنهادی و مجلس در اظهار نظر درباره وزرا شتاب به خرج دهند تا دولت تشکیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر