چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۸۳۶
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح برای تجهیز بیمارستان‌های زیرپوشش در بوشهر، اعزام نیروی درمان و ارسال نیازمندی‌های پزشکی به این استان کمک خواست.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، در پی شیوع گسترده بیماری کرونا در استان بوشهر، و کمبود تجهیزات درمانی و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نامه‌ای به سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد که بیمارستان‌های زیر پوشش نیرو‌های مسلح مستقر در استان تجهیز، و نیروی درمانی مورد نیاز و اقلام پزشکی به این استان فرستاده شود.

در بخشی از این نامه آمده است: تقاضا می‌شود دستور فرمایید برخی از بیمارستان‌های زیرپوشش نیرو‌های مسلح مستقر در استان که استعداد پذیرش بیماران کرونایی دارند (بیمارستان امیرالمؤمنین علیه السلام نیروی هوایی) و (بیمارستان قائم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) تجهیز مناسب شوند و کادر درمان مورد نیاز به این منطقه شهیدپرور اعزام شود و همچنین اقلام و دارو‌های مورد نیاز ارسال گردد تا در خدمت بیماران و مردم عزیز این استان قرار گیرند و از یک بحران شدید و ناگوار انسانی جلوگیری شود.

همچنین با توجه به کمبود‌های استان در زمینه بهداشت و درمان، به پیوست این نامه فهرستی از اقلام و دارو‌های مورد نیاز فرستاده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر